Mijn broertje heeft VWO examen gedaan en krijgt donderdag de uitslag. Zaterdag is het feest van mijn pa en ma thuis en de tent staat er morgen al. Dus die kan donderdag in de tent al een feestje bouwen.
Mijn nichtje zit donderdag ook in grote spanning. Als ze het niet gehaald heeft wordt ze tussen half 5 en 6 uur gebeld. Verwacht wel dat ze het gehaald heeft. Ze heeft het nu ook extra verdiend. Heeft een zware tijd achter de rug. Haar oom, die ongeveer iedere dag bij hun binnen zat voor een bakje koffie, is na een ziektebed overleden. Maandag was de crematie. Hoop echt zo voor haar dat ze het gehaald heeft!
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-09 11:03
Goeiemorgen Donderdag wordt ik rond 5 uur gebeld als ik niet geslaagd ben door iemand van de directie, en rond 6 uur door de mentor als ik wel geslaagd ben.
Gefeliciteerd Rowo! Succes Lotte. Wat balen zeg Jemig Sussie, die verdient het dan wel echt ja. Duimen maar!
bvw
Geplaatst: 16-06-09 12:43
Jee wat erg voor je nichtje! Ik hoop echt dat ze heeft heeft gehaald, ze heeft het inderdaad verdient!
Ik had 5 jaar geleden examen, de uitslag stond al heel vroeg op internet, een vriendin belde me toen "Je bent geslaagd!!" "Oh, hoe weet jij dat??"
viefdepief
Geplaatst: 16-06-09 14:15
Mandy: Fijn dat je stage afgerond is
Corien: Op concours niet nee Thuis natuurlijk wel gewoon
Lotte: Vervelend dat Wolin er nog zo’n last van heeft Wel gelukkig dat het met je eigen pootje weer wat beter gaat.
Ik zat vanochtend al mooi vroeg in de trein in Rotterdam. Wel gezellig avondje gehad gister. Zijn 's avonds nog naar het CHIO terrein geweest. Gezellig met de stalling (doet vriendje ook) zitten ouwehoeren Vanochtend 2 besprekingen. Een over ons onderzoek van Treinflirt.nl docent was tevreden, vak gehaald dus met wss wel een mooi cijfer Andere ging over mijn onderzoek naar de electronische dienstverlening. Moet nog veel aan gedaan worden jammer genoeg. Maar goed dat wist ik eigenlijk al.
Mijn broertje krijgt donderdag ook de uitslag van zijn havo examen.
Ik ga zo nog wel op wedstrijd, maar niet zelf helaas. Achja, nu ga ik een vriendin helpen ook leuk!
Ik heb een nieuwe mobiel gekocht, een samsung pink ribbon. Was nieteens zo duur, en vind hem mooier dan mijn oude . Wij stonden daar, en degene die ons hielp kennen we wel, ja ze heeft haar telefoon in de wc gevallen. Ze keek me echt aan van jij bent gek.
Vief oke wel jammer dan.. tis zo'n mooi paard die van jou is het mooi op rotterdam zou ook wel graag willen om naar chio te gaan allen weet niemand om mee te vragen
Mistid toch wel van de lijst gehaalt door je mam's ?
OKe dan zal me zusje ook donderdag gebelt worden heeft ook havo gedaan
Vandaag heerlijk bos/strand/duin ritje gemaakt jack was braaf lekker flink stuk gegalopeerd/rengalop ging echt lekker water was even een probleem toen in de achter uit! en meneer liep zo het water in en uit knap paard (ben wel me springschoen verloren) Had gelukkig al nieuwe gehaalt.
_Snow_White
Geplaatst: 16-06-09 15:56
Mistid daar kan ik me iets bij voorstellen
vandaag het 1e gym, moesten we gaan sprinten in die startblokken eerst een kwartier warming-up toen sprinten en ja hoor ik verstrek m'n spier nog 15 seconden gerend over 80 meter maar ik kan wel bijna niet meer lopen
Vief oke wel jammer dan.. tis zo'n mooi paard die van jou
Met springen en crossen is ie net zo mooi hoor Gaat gewoon niet echt fijn in zo'n kleine baan. Vind het dan gewoon zonde om een beetje B/L1 proefjes te gaan rijden als je ook lekker kunt gaan springen en crossen
Fijn dat je lekker gereden hebt!
BB: He wat vervelend zeg
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 16-06-09 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt