rowo schreef:Jullie als mods zouden toch moeten weten dat het ontopic moet blijven
Het is maar goed dat de kleinere kinders niet mee lezen
Wist jij niet dat mods zich tussen 22.00 en 04.00 uur niet aan de modregels hoeven te houden?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rowo schreef:Jullie als mods zouden toch moeten weten dat het ontopic moet blijven
Simmie schreef:floor01 schreef:Dat Rick de kikker pak zou ik met Vlietlanden maar helemaal thuis laten Nielsie!
Nee joh! Daar zit vast wel een rits in aan de achterkant die open kan.
Kannie gewoon lekker z'n knuffelpakje aan doen.
Nick, je hoeft je niet te excuseren, tis alleen zo grappig dat jij er ineens tussendoor kwam met je serieuze mededeling.

Simmie schreef:rowo schreef:Jullie als mods zouden toch moeten weten dat het ontopic moet blijven
Wist jij niet dat mods zich tussen 22.00 en 04.00 uur niet aan de modregels hoeven te houden?
rowo schreef:Hahaha.. jaja!
Succes nog met jullie mega verhalen.. Ik ga jullie verlaten

Ik zit bijna in mijn broek te zeiken van het lachen...!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAHAHAHAHAHAHA
bianca1980 schreef:![]()
![]()
Ik zit bijna in mijn broek te zeiken van het lachen...!!!!!!!!!!!!!!!!!
Manruiters verdwenen tijdens de cross in VlietlandenHAHAHAHAHAHAHA
NIELSIE...ik zie toch nog liever paarde benen op de foto hoor!!!!...dan dat ene 3e been...
Simmie schreef:Tegen de tijd dat jij moet rijden, zijn die mannen wel uitgeput Ingrid.
Nielsie schreef:Simmie schreef:Tegen de tijd dat jij moet rijden, zijn die mannen wel uitgeput Ingrid.
Simmie, heb jij niet thuis ergens een opblaaspop liggen die we als lokvoer kunnen gebruiken voor die gasten?

Apple schreef:![]()
Let even niet op en het topic is ontploft![]()
Nu wil ik ook geen kinderen dus voor mij is het ook gas erop en rijden met dat paard

GvdT schreef:Wees blij dat Oro een ruin is, wie weet wat voor gevaar die merries lopen.
Bedenk me ook opeens dat ik er daar echt niet af wil vallen, je weet nooit waar je in terecht komt
Wordt anders smerige boel daar.. WolinLotte schreef:GvdT schreef:Wees blij dat Oro een ruin is, wie weet wat voor gevaar die merries lopen.
Bedenk me ook opeens dat ik er daar echt niet af wil vallen, je weet nooit waar je in terecht komt
Hahahahhahahahahahah![]()
![]()
![]()
Nou ik ben er als groom in de Vlietlanden, maar bied me bij deze vrijwillig aan om GRATIS condooms uit te delenWordt anders smerige boel daar..

WolinLotte schreef:Nou ik ben er als groom in de Vlietlanden, maar bied me bij deze vrijwillig aan om GRATIS condooms uit te delenWordt anders smerige boel daar..
.. Enge mannen-bosjes
viefdepief schreef:WolinLotte schreef:Nou ik ben er als groom in de Vlietlanden, maar bied me bij deze vrijwillig aan om GRATIS condooms uit te delenWordt anders smerige boel daar..
Zwangerschapstestjes uitdelen na de finish lijkt me een beter idee
WolinLotte schreef:Nou.. Eventcream voor het opramen daar dan in de Vlietlanden![]()
Kunnen idd beter zwangerschapstesten doen Vief