[SGW] Regiotrainingen Regio West, data bekend!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Talida

Re: Regiotrainingen Regio West, data bekend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 08:44

Tja, MJ met Tal gaan lessen en persoon uit de groep wippen is ook geen optie want dan ben je alsnog de storende factor Clown

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 08:51

tsja heb zelf al gedacht aan het kopen van een stokpaard maar ja, dan vind ik trakheners nog steeds niet leuk en de waterbak als het koud is... brrr

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 10:36

Ik zou het zelf ook wel fijn vinden om aan te geven dat ik echt een beginner beginner ben. Ik zou het namelijk zelf ook heel irritant vinden als ik de boel op hou. Maar ja, maandag en woensdag training daar staat toch echt specifiek bij dat het voor beginnende combis is.

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 10:40

Talida schreef:
Ik geloof dat jullie groepje verder wel aardig overeen kwam, toch? En wat je niet zag zitten deed je gewoon heel nochelant niet, of deed alsof je het niet hoorde Clown

He wat? Oh hoge afsprong.....oh en het boompje er achteraan.
Nee dat ging prima, en iemand die hoger wil kan altijd een een moeilijke hindernis erbij pakken.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 12:01

Ben nou niet echt heel erg kapot van het weer Boos! Droge kleren meenemen maar.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 12:04

Ik was niet tevreden over hoe de les ging gisteren. Had van te voren met Michiel besproken dat ik telkens als eerste mocht, omdat Hetje nou eenmaal iets gevoelig is op voor hem vertrekkende paarden. 1 van de groepsgenoten vond kenneklijk dat zij toch als eerste moest. OP zich best, maar meld dat ven van goh kan ik nu eens als eerste.
Daarnaast was het voor Hetje gewoon te druk en knalde hij nog een paar keer bijna op een ander paard wat ineens achter mijn hindernis opdoemde.
Ook doordat de groep wat groot was kreeg je niet echt ritme en kwamen we ook niet echt toe aan wat zwaardere dingen. Mn moeder vond zelfs dat ik eigenlijk moest stoppen halverwege.

En over het zelfstandig in de waterbak plonsen. Michiel zei dat ik naar de waterbak mocht gaan en ik vroeg of ik m dr in mocht laten springen direkt en dat was goed. Heb er daarna alleen doorheen gestapt totdat michiel kwam.
(maar ook bij het naar de waterbak toe rijden zat iemand heel kort op me en ook na vragen afstand te bewaren gewoon niet reageren. Ik vind het best, maar Hetje kan gewoon niet altijd even lief zijn als ze vlak achter hem aan de waterbak inspringen en keihard achter m langs galopperen (welk paard wel ))

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 12:15

peanutbutter schreef:
Daarnaast was het voor Hetje gewoon te druk en knalde hij nog een paar keer bijna op een ander paard wat ineens achter mijn hindernis opdoemde.
Ook doordat de groep wat groot was kreeg je niet echt ritme en kwamen we ook niet echt toe aan wat zwaardere dingen.

Dat ging inderdaad nog maar net goed steeds! Overigens vond ik het voor een b/beginners nivo les zwaar genoeg, dus als gastruiter had je dan misschien in een andere groep gemoeten?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 12:37

KLopt, maar ik was veels te laat voor mn eigen groep (hond was weggelopen en kon niet weg voor hij terug was). Dus van Michiel mocht ik er wel bij hem bij komen.
Voor B/Beginners was het zeker zwaar genoeg.

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 12:42

peanutbutter schreef:
KLopt, maar ik was veels te laat voor mn eigen groep (hond was weggelopen en kon niet weg voor hij terug was). Dus van Michiel mocht ik er wel bij hem bij komen.
Voor B/Beginners was het zeker zwaar genoeg.

Dan had je misschien (achteraf) beter nog later kunnen gaan bij mensen van je eigen niveau want voor mij was dit echt, laat ik zeggen, uitdagend genoeg!!! *LOL*

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 12:45

Volgens mij zat er nog 1 in die groep die te laat was en bij Rom hoorde, die grote bruine.
Ju, ben blij dat ik niet in jouw beginnersgroepje zat hoor! Haha!

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 12:49

Talida schreef:
Volgens mij zat er nog 1 in die groep die te laat was en bij Rom hoorde, die grote bruine.
Ju, ben blij dat ik niet in jouw beginnersgroepje zat hoor! Haha!

Wacht maar totdat ik de 22ste met je meega als groom Whoosh!
Neem je wel je camera mee (met een goed bandje......).

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 12:51

Ja hoor, ik heet geen Judith dus komt goed. (heb ook maar 1 bandje haha)

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 22:59

Poeh, ik heb gevlogen in Nieuwveen. Soo sprong echt weer abnormaal. Ik zou het zelf iets prettiger vinden als hij niet overal een meter overheen vliegt, dan kan ik het zelf wat beter handlen. Maar goed, hij was echt, super, super braaf. Maar een spatje!

En schroeven draaien ging ook prima, alhoewel Paul wel heel handig standby stond. Handig vooral voor het meisje in mijn groepje die gelijk zijn hulp inriep. Die Tacx dingen zijn trouwens wel super Lachen

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 23:55

manic schreef:
Poeh, ik heb gevlogen in Nieuwveen. Soo sprong echt weer abnormaal. Ik zou het zelf iets prettiger vinden als hij niet overal een meter overheen vliegt, dan kan ik het zelf wat beter handlen. Maar goed, hij was echt, super, super braaf. Maar een spatje!

En schroeven draaien ging ook prima, alhoewel Paul wel heel handig standby stond. Handig vooral voor het meisje in mijn groepje die gelijk zijn hulp inriep. Die Tacx dingen zijn trouwens wel super Lachen

Hoog, zeg dat wel.

Afbeelding

Afbeelding

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 07:40

he Manic je zit er al beter op dan de 1e keer, ondanks je vliegles! OK dan!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 08:30

JAZZ heeft gave foto's gemaakt! Het is eigenlijk een klein wonder dat ik er uberhaupt nog opzat... Ik kan hem echt helemaal niet uitzitten als 'ie an die wappers maakt. Maar dankzij JAZZ heb ik bewijs!!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 08:32

je hebt een ander borstuig he, staat leuk met je neusriem Haha!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 08:47

Die andere was van Eef. Deze had ik al, maar die andere heeft een "noodriempje" over de hals heen en deze niet. Neusriem is eigenlijk ook toeval, want ik rij nooit met dit hoofdstel... :-P

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-08 12:30

Die eerste foto Bloos!

Soo maakt daar echt een flinke sprong van.

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 13:15

manic schreef:

Leuk om jou en Soo in levende lijve te treffen. Jawel (vrij naar Apple) die meneer Haas kon heel goed proppen draaien, zelfs bij een paard met een trekbeen Knipoog ; dat was het beest van dat meisje dat wel hulp nodig had.

Mijn (en Sipali's) training ging uiteindelijk best goed. 't Is dat er nu schapen, koeien en een kalf in het weitje achter de wal lagen; dat eiste dus onmiddellijk Sipali's meer dan volle aandacht. We gaan komend weekeinde in Vrouwenpolder proberen of hij al genoeg heeft opgestoken van Michiel.

Groeten, Paul

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 13:14

Ik ben met mijn paard ook woensdagavond naar de crosstraining geweest, was wederom geweldig Ja

Afbeelding

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 13:18

Woo, jullie hebben nog een tandje hoger gedaan dan wij... Wij zijn alleen op het eerste gedeelte geweest Haha!

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 21:22

Wij hadden ook nog de dikke boomstam rechts gedaan, die zie je een klein stukje in beeld en die andere dikke hier links van Knipoog
Maar die kan je niet op de foto zien Lachen

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:56

Grom... krijg net een mailtje dat de training op 23 juni waarschijnlijk bij de politie in Amsterdam is. Daar rij ik dus iedere dag 2x langs op weg naar mijn werk...

Alleen zit ik net die week in Ermelo voor de instructieweken :-/

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 19:57

Dat is dan suffe timing Manic Tong uitsteken