Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Talida schreef:Ik geloof dat jullie groepje verder wel aardig overeen kwam, toch? En wat je niet zag zitten deed je gewoon heel nochelant niet, of deed alsof je het niet hoorde
Droge kleren meenemen maar. peanutbutter schreef:Daarnaast was het voor Hetje gewoon te druk en knalde hij nog een paar keer bijna op een ander paard wat ineens achter mijn hindernis opdoemde.
Ook doordat de groep wat groot was kreeg je niet echt ritme en kwamen we ook niet echt toe aan wat zwaardere dingen.
peanutbutter schreef:KLopt, maar ik was veels te laat voor mn eigen groep (hond was weggelopen en kon niet weg voor hij terug was). Dus van Michiel mocht ik er wel bij hem bij komen.
Voor B/Beginners was het zeker zwaar genoeg.
Talida schreef:Volgens mij zat er nog 1 in die groep die te laat was en bij Rom hoorde, die grote bruine.
Ju, ben blij dat ik niet in jouw beginnersgroepje zat hoor!
manic schreef:Poeh, ik heb gevlogen in Nieuwveen. Soo sprong echt weer abnormaal. Ik zou het zelf iets prettiger vinden als hij niet overal een meter overheen vliegt, dan kan ik het zelf wat beter handlen. Maar goed, hij was echt, super, super braaf. Maar een spatje!
En schroeven draaien ging ook prima, alhoewel Paul wel heel handig standby stond. Handig vooral voor het meisje in mijn groepje die gelijk zijn hulp inriep. Die Tacx dingen zijn trouwens wel super

manic schreef:En schroeven draaien ging ook prima, alhoewel Paul wel heel handig standby stond. Handig vooral voor het meisje in mijn groepje die gelijk zijn hulp inriep. Die Tacx dingen zijn trouwens wel super
; dat was het beest van dat meisje dat wel hulp nodig had.