Ik heb vanmiddag dit hoofdstel gekocht:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(nee hoor, grapje, die kan ook prima voor springen/crossen
)
Voor het springen en crossen heb ik een bruin hoofdstel, even wat stoerder
AntheaV schreef:mooi hoofdstel Andrea!
IS: dat is wel een verstandige beslissing van je zusje!
Mooi hoofdstel! Die neusriem is erg gaaf 
rowo schreef:Halloo
@ LL: scheren van de benen kan gewoon met een groot scheerapparaat hoor, alleen vind ik persoonlijk een tondeuse makkelijker. Met zo'n kleintje kun je net wat makkelijker werken en beter in de 'hoeken' komen zeg maar (als je snapt wat ik bedoel). Daar komt bij dat mijn paarden hier echt bang zijn voor het grote apparaat.
Ik scheerde eerder altijd al het witte haar van de voetjes/benen. Het been wat niet wit is scheer ik alleen de kroonrand en kootholte tot om de vetlok zeg maar. Snap je het nog?

SGWuppie schreef:Mooi filmpje MJ, ongelooflijk dat zo'n kleintje dat overleeft! En mooi dat die groep terugkomt om hem op te halen!

)

Maar ook zijn halve hoef daarbij meegenomen, dus totaan de nagels was zijn hoef weg. Nou de smid heeft heel hard zijn best gedaan om er weer een ijzer onder te krijgen, maar moest zijn hoefje dus wel een beetje korter als normaal maken. Dus hij loopt wel erg gevoelig nu. Baal best wel, want ik zag net op de lijst van Gorssel dat ik mee mag doen. Iemand nog een idee hoe ik hem wat sneller aan zijn ijzers kan laten 'wennen'???