HHahaa geweldig Vief
Goeie actie!
Jitske: jeetje erg balen..
Ik kom net terug uit roden. We gingen daar crosstrainen. We moesten om in het crossveld te komen over een bruggetje. Loempia vond dat eerst wel heel eng, maar ging er daarna zo over. En de terugweg liep die voorop en ging er ook zo over. Toen we op het veld kwamen wist hij niet waar hij moest kijken. Hij wou niet alleen lopen, alleen maar bij 1 van de anderen blijven. Dus eerst lekker overal naar laten kijken.Hij vond het dood eng
.
Ik ging voor de grap maar even kijken of hij de waterbak in wou, en dat deed hij zo
!! Dus daar een paar keer doorheen geweest. Later trok hij elke keer op de waterbak aan
Hij vond het zo leuk. Naja toen lekker los gaan draven en galloperen. Alles was nog wel eng, maar ik kon nu redelijk alleen rijden. En toen het eerste sprongetje, (ik vond het toch wel spannend) Hij sprong het zo. We hebben alle hindernissen gesprongen, en zonder moeite
. Hij keek wel, maar hij vond het echt leuk. Dat kon je echt goed merken
. Zelfs op en afsprong de waterbak in
! Was echt super blij. We hadden ons hele tijd geleden opgegeven voor Westerbork, maar toch maar afgemeld omdat we maar 1 keer geoefend hadden en toen vond hij het super eng allemaal, maar ik kijken op de startlijsten, en ik sta er dus wel op. Dus naja we gaan het maar gewoon proberen. We zien wel. Als het niet wil, naja dan niet, gaan we lekker verder trainen en in nijerbekoop weer proberen.