We hebben een 9 jarige fokmerrie gekocht, Cocktail x Michelangelo x Zichem. We hebben volgend jaar heel wat hengsten uit te zoeken voor al die merries!!
Ik wil wel assisteren bij de zoektocht hoor JJ Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en de verkoop van je jonge spul naar een goed adres!
Verder niet erg bijgelezen Mijn presentatie voor morgen is zo goed als af en zit redelijk in mijn hoofd. Ga zo maar voeren, douchen en op tijd slapen. Ben ik morgen misschien eens niet enorm moe
gomir: ik snap neit hoe je nog zo productief kan zijn als je moe bent! Ik kan dat dus echt niet, meot echt mega uitgerust zijn wil ik productief worden
Dat is gewoon aangeleerd gedrag Floor Hoe meer ik moet doen hoe efficiënter ik word En ook hoe moeier aan het einde van de dag en eerste stuk van de ochtend, maar 's avonds kan ik prima tot laat doorwerken en dat compenseert die paar uurtjes in de ochtend wel
Oh oh oh Gomir, jij zou toch moeten weten wat gezond voor een mens is... Klinkt goed JJ! Nelis, hou vol! Ga lekker naar bed, heb net te horen gekregen dat een parkeerontheffing maar 12 euro per jaar kost Heb net een parkeerboete van €50 gehad.. dat is GVD 4 jaar parkeerontheffing Nouja nu weet ik dat iig.. Morgen maar even naar het gemeentehuis
Ik weet ook heelgoed wat gezond is Anne Alleen op de een of andere manier zijn dagen van 24 uur tekort En idd maar snel parkeerontheffing regelen vandaag!
Ik ga nog even mijn presentatie doorkijken en dan ga ik richting de zaal Vind het wel een beetje spannend
zooo voel me echt bejaard, of in ieder geval als zijnde na een stevige crossles inclusief valtraining! gefeliciteerd met de aankoop JJ Wat moet je donderdag doen BT? Ging het goed Gomir? Kom die zondag niet kijken, heb voor ons nog even een wedstrijdje erin geprakt!
Talida: dat was schrikken! kan me voorstellen dat je nu bont en blauw bent
JJ: gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Hoeveel parden hebben jullie nu (ben een beetje de tel kwijt...)
BT: Voordat ik het vergeet: alvast succes voor donderdag! Dat had je vast niet gedacht toen je muisje net kreeg dat het zo snel allemaal zou gaan!
Anne: ik had laatst ook een parkeerboete, daar baal je echt van, vooral als je om gaat rekenen hoe lang je voor dat geld had kunnen parkeren net zoals jij
Canter: Misschien moet je Jim voorlezen uit het boek "de kabouters" van Rien Poortvliet! Dan leert hij dat ze niet zo eng zijn!
Gomir: hoe ging je presentatie?
Ik ben vanmorgen lekker met Marple naar het strand geweest. Ik wilde een rustig ritje rijden, maar mevrouw dacht daar anders over, dus zijn we toch maar weer een stuk volluit gegaan (ik weet het, ik hoor te bepalen hoe hard we gaan ) Het was wel heerlijk weer voor een buitenrit!
Hallo Heb het in het andere topic ook al gezegd, maar FLappie word zo mooi! Heb nu net pas mn avondeten op.. Nu kan mn avondje bankzitten beginnen Wie kijken er Grey's Anatomy hier? Echt een meesterlijke televisieavond dinsdag!
Ik heb vanavond toevallig ook gekeken (evelien en gillmore girls niet, toen ben ik otje gaan rijden)
Presentatie ging wel goed. Had er iig een goed gevoel over en iedereen die ik sprak deed iig enthousiast Heb mijn certificaat binnen en heb nu officieel het Honour programme geneeskunde afgerond Mijn begeleider begon al wel over herschrijven dus helemaal klaar ben ik voorlopig nog niet denk ik Zal morgen nog weleens vragen wat de planning is. Ik ga donderdag iig mijn bul aanvragen en dan ben ik wsl vanaf 21 november Drs gomir KLinkt best leuk toch (is ook drie keer leuk om te zeggen, maar ben er toch best trots op dat ik alles op schema gehaald heb)
Heb vandaag iig een erg geslaagde dag gehad. Ben toen we thuiskwamen nog gezellig met mijn vader uit eten geweest
En nu wordt het enorm bedtijd Moet nog douchen en om 6 uur moet ik alweer op...
Maakt niet uit hoor Talida, zelf rijden is ook veel belangrijker dan mij supporteren
dankje MissM... ik verwacht er niks van... 5 weken aan de longe gelopen en 5 weken geen hindernis gezien ik had van het weekend maar een oefenrondje (2x) gereden...met lots of fouten maar ben wel blij met Muisje, had niet verwacht dat ze het zo zou aanpakken