reddytobias schreef:andrea ik denk dat jij maar een apart topic moet hebben![]()
![]()
Haha, ow ow

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
reddytobias schreef:andrea ik denk dat jij maar een apart topic moet hebben![]()
![]()
dione schreef:Welk rugnummer had je andrea16?
Volgens mij heb ik nl ook nog foto's van jou in de cross.
reddytobias schreef:gefeliciteerd Kim!! ja je hebt groot gelijk! het was gewoon niet aangegeven!!! wij gingen het vragen aan dat mannetje daar en die zei dus dat je hem wel moest springen...
PP: haha ik jou dus ook niet!!
minnie_muis schreef:jou heb ik wel gezien! bij het inrijden van het springen! Stond ik met een rode jas! Volgens mij keek je wel maar ja dat weet ik niet. Ik praatte met Sandra (tien) die deed ook met de oefencross mee en was 175!
minnie_muis schreef:Ik heb alle bokkers wel voorbij zien komen! Niemadn had bij ons weigeringen. Ja alleen liezjuh met haar pony maar met het paard niet! Er is wel 1 gigantisch afgedonder bij ons!
reddytobias schreef:haha ik heb net eenr eactie gezet in een topic van Kwitnie(sgw 2 ofzo)
ik zeg nu wel mannetje, maar we vroegen het eerst aan joujij stond er namelijk bij en jij zei dus dat we bij je pa moesten zijn !!!
Liezjuh schreef:minnie_muis schreef:Ik heb alle bokkers wel voorbij zien komen! Niemadn had bij ons weigeringen. Ja alleen liezjuh met haar pony maar met het paard niet! Er is wel 1 gigantisch afgedonder bij ons!
whahha jahoor ikke weer![]()
bij welke hindernis stond je?? want ik had fet veel weigeringen joh! er zat geen stuur of rem op en alleen maar hinneken dat !@#$%^&*beest
![]()