Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat een paard wordt dat! Ze pakte zo geweldig aan op elke hindernis, nergens een vlaag van twijfel, heb een vlot tempo aangehouden zonder haar op te jagen en we waren 24 sec te vroeg binnen, laatste stuk had ik wel ingehouden, dus ze loopt uit zichzelf nu al de snelheid van L
uiteindelijk 4e plaats.

En veel succes morgen!
Vond ze natuurlijk niet erg hoor haha.
En eens gedaan en door kleine tips zit wijken er op op beide handen. Hupla. 
Maar vandaag weer 2 paar gekocht voor 350 euro (met korting hehe) dus voor die prijs mag ik absoluut niet klagen. De mensen daar kennen mijn maten al vanbuiten
Rij er al 10 jaar mee rond denk ik
gelukkig is dat simpel te herstellen bij de schoenmaker.
Ben blij dat ik niet lang heb moeten zoeken achter passende laarzen!
gelukkig zitten ze nu wel als gegoten, alleen niet zo 100% tevreden over de kwaliteit vergeleken met de prijs...
in het inrijden heeft ie zich gelukkig redelijk goed gedragen. Had er toch wel wat schrik van om met zo'n jonge, schrikkerige pony tussen de A en B-pony's met kleine kindjes in te rijden. In het parcour zelf was ie bang van ALLES wat naast de kant lag, waterbakjes, hekjes, balken, mensen, juryhokje ... maar vanaf er een sprong voor z'n neus kwam was hij wel volledig gefocussed. Was op zich foutloos, enkel 1 volte gedraaid omdat hij na de sprong direct afdraaide. Heb echt wel mijn tijd gepakt om hem overal zo dicht mogelijk tegen de kant te krijgen.
Sannnn schreef:Hallo,
Sorry dat ik zo inbreek in jullie topic.
Maar na het af lassen van Etten Leur was ik aan het kijken naar andere opties.
Nu zag ik Overpelt staan. Hebben jullie ervaring met deze cross? Ik zou hem dan in de L of M reeks willen rijden.
Als je nog eens op Mechelen/FHE bent, ga eens langs Busato om te passen. Wie weet

De kop is er voor jou ook af, nu lekker verder trainen.
Als ze een fout pakt is het bijna 100% zeker mijn schuld haha.
heb opgegeven dan maar. Maar wel dik tevreden van mijn dressuur en springen, das toch iets
. Ik onderneem nog een poging in arvill.e
maar ze zijn wel volledig gepimpt naar mijn zin
het waren echt dure laarzen
maar ben er heel te vreden over.
dat is ook niet eerlijk tov de paarden toch :s