Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, dat waren wij inderdaad, in het groen
. Ze hebben er nog echt een goed uur staan kijken
Heleen was er toen nog niet, toen mocht ik de rugnummerdrager van 12 lenen, dus ik na m'n proef hup dat ding af, 11 eruit gehaald en zei snel weer omgedaan
Mootje schreef:Waar wij ons wel over verbaasden is hoeveel mensen het reglement niet (goed genoeg) kennen en sommigen hadden de cross ook niet goed verkend....
Net als mensen die op zondag de verkeerde proef van dressuurproeven.nl voorlazen en het secretariaat de schuld geven
Op dressuurproeven.nl staat namelijk B 5 als proef, terwijl in het KNHS boekje en het VP B 4 staat

_Sim_ schreef:Ik heb me zondag opperbest vermaakt als hindernisjury bij de waterbak. Veel beginnersfouten gezien op het aanrijden van de boom voor en de waterbak zelf. Ook nog een paar combi's kunnen helpen door ze o.a. Op het alternatief te wijzen waar de meesten niet van wisten. Dus ondanks dat ik zelf niet mee kon rijden dit jaar heb ik toch een leuke dag gehad.
Mootje schreef:Ook ja, maar er waren er ook 2 die dus wel "op de boom" hadden gekeken en zodoende de verkeerde proef hadden gereden. Die vertelden dat nl. bij de keuring.Margreet, de 'fout' ligt bij de website dressuurproeven.nl ..... Daar staat dat B 5 gereden moet worden voor de eventing op dit moment
vickers schreef:Ik vond die picknick tafel niet echt een probleem.
Het koeienbord bij de laatste wel:)
@ roos wat leuk dat jij daar zat, heb je helemaal gemist:)
Volle concentratie:)
die zag ik net op de foto's staan! volgens mij was ik in de zevende hemel zaterdag want die heb ik ECHT niet zien staan
of het past te goed bij het landschap ofzo
ziea schreef:Ah Sim, je bent er. Bedankt! je hebt me verteld dat ik 3 weigeringen had, maar dat ik het nog wel even mocht proberen. Toen de volgende ruiter er aan kwam, kon ik op enige afstand van haar toch nog het water door!
Als je niet vertelt had dat ik het nog even mocht proberen, was ik zo uit gaan stappen! Nu is het toch nog gelukt!
)
.