josewoos schreef:Ik hoop in het najaar ook te komen met mijn nieuwe paard Richard
Ik reken op je Jolanda

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miss_lizje schreef:In het najaar wil ik ook weer een keertje. Orion vond het ook geweldig en ik merk ook dat dit soort trainingen ook heel goed zijn voor de dressuur. Hij gaat makkelijker langs "enge objecten". Misschien dat ik ooit met een volgend paard nog meer deze richting op wil.
josewoos schreef:Hoi Richard,
Ga je nog definitief mailen hoor, maar ben er in oktober weer bij!!
Ik ga nu wel beginnen in de puppy groep, kijken hoe mijn paard het allemaal oppakt
Ik had gisteren met AshleyvdH besproken dat wij dan wel graag samen in een groep willen rijden
Ik heb er al zin in en hoop dat dit paard het net zo leuk gaat vinden als de fjord!
josewoos schreef:Richard schreef:De volgende crosstraining is op zondag 16 november 2014 in Moordrecht (zand bodem).
We beginnen dan ook weer om 12:00.
Is oktober dan al vol? Of kijk ik nou verkeerd?
Firesolo13 schreef:Ik zou meerijden van 13 tot 14, maar degene die mijn paard zou brengen kan ineens niet. Ik woon in Moordrecht, en ga normaal rijdend over de weg, maar mijn paard kan tijdelijk niet op ijzers, dus ook niet over de weg. Is er toevallig iemand die een plekje vrij heeft in de trailer of vrachtwagentje en even langs mijn stal wil rijden aan de andere kant van het dorp? Mijn paard is heel braaf met vervoeren. Richard, anders moet ik helaas afzeggen, en het wordt zulk mooi weer....
josewoos schreef:Leuk Richard! Heb je mail doorgestuurd naar Corine hoor
Maar volgens mij is er een afmelding niet goed door gekomen?
Helaas kan mn vriendin met m'n oude fjord niet mee rijden