Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik neem de rummikub mee.

bianca1980 schreef:Noor @ hoe word de hindernis 5 van het L aangeleund ?? of staat die nu op L...??
Ik vind het een gave cross !!!! en wat leuk dat de route omgekeerd is dat heb ik nog nooit meegemaakt daar echt leuk !!!! Verder geen bijzonderheden op H 5 na, die is even kijken hoe dat in reallife staat. Wil nl niet teveel risico nemen.. dat zou ik zonde vinden van mijn Wp's.
ponyparadijs schreef:Ik heb de foto's zitten kijken maar mis voor de B paarden hindernis 12,13 en 14 op de foto. Kan ook niet duidelijk zien of er een B hindernis bij het water is.
Vanaf welke kant gaan de B ers het water in?
Komt bij die richel paar meter voor het water nog een boomstam te liggen als het goed is voor het B. was tenminste voorgaande jaren zo _Sim_ schreef:bianca1980 schreef:Noor @ hoe word de hindernis 5 van het L aangeleund ?? of staat die nu op L...??
Ik vind het een gave cross !!!! en wat leuk dat de route omgekeerd is dat heb ik nog nooit meegemaakt daar echt leuk !!!! Verder geen bijzonderheden op H 5 na, die is even kijken hoe dat in reallife staat. Wil nl niet teveel risico nemen.. dat zou ik zonde vinden van mijn Wp's.
Ik zou 'm juist rijden, zeker met het oog op het feit dat je M wilt gaan rijden. Dan moet je dit toch kunnen.