naja ik vind het verschil 5-10 groot haha! Die van mij is tegen de 7 jaar, vind ik ook niet fijn meer zeker niet voor in een cross! Vandaar dat ik dus ook een nieuwe ga kopen.
Roxxiejj
Geplaatst: 14-06-12 13:43
Zijn er ondertussen nog meer mensen die willen bestellen via Custom XC? Ik wil graag een shirt en capcover bestellen
Die provincie zadeldekken zien er supergaaf uit! Alleen dan wel weer balen dat ik in Overijssel woon en die vlag zo lelijk is.... Ze kunnen vast ook wel een Twents dek maken?
Ik had ook een cap van een paar jaar oud die nooit hard was gevallen. Vlak voor Chaam zei ik nog tegen m'n moeder goh misschien moet ik een keer een nieuwe. Kwam er echter niet van en de donderdag voor Chaam nog een keer gaan trainen. Heel stom gevallen op de zeiknat van m'n hoofd. Paar minuten bewusteloos geweest en flinke hersenschudding en volledige zeikant beurs en blauw. Mijn helm leek goed maar dat viel dus tegen.
Saar, dit is gewoon van dat stof. Niet fluweel. Wel steviger als de stof van HH enzo. En de binnenkant is heel fijn, zit godsgruwelijk lekker op je hoofd
Roxxiejj
Geplaatst: 14-06-12 14:13
Lau, wilde jij nog zo'n gaaf blauw met gouden sterren shirt?
@ Tsjoepatjoep, er bestaan ook springschoenen in dat motiefje:
Valyra
Geplaatst: 14-06-12 14:25
Rox ben benieuwd naar je groene set! Zal vast gaaf staan op nitro Ik snap niks van die site waar jij het besteld hebt haha daar is ook weinig bruin helaas
Mirthe dat met die roze sterretjes tussen het goud is inderdaad erg gaaf Zou ik doen lautje
Snoekiej van welke site komen die springschoenen? edit heb het al afbeeldingsinfo bekeken
Dat vind ik wat te druk. Op zich wel gaaf maar ik ben helaas geen 16meer Bestel niet mee. Vind het erg mooi dat blauw met goud, maar mijn airjacket is en blijft roze. Zal niet misstaan maar dan moet ik wel een blauwe airjacket erbij hebben
@ lau: heb jij je AJ laten maken in het roos? hoeveel kostte dit meer? (zit eraan te denken 1 te laten maken in het geel, maar mijn moeder zegt dat ik als een clown door de cross ga dan)