Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Laars heeft een paar flinke krassen erop, beugelriem idem.

?
wel de tuinstoelen naast hindernis 4, daar was Beau bang voor, en die stront/waterslang op het maisveld.tjoepatjoep schreef:Ja had het al verwacht, aangezien ik ook de lage kant van 13 heb gesprongen, maar ik vond dat wel vreemd, aangezien er aan de zijkant een bordje stond met B(pijltje naar rechts) en L pijltje naar links.. dat was dus om de richting na de hindernis aan te geven denk ik, niet zo duidelijk maar helaas! heb het vertrouwen weer een beetje omhoog gewerkt en dat was mn doel!
Vond ik over het hele parcours wel dat het niet duidelijk was hoe of wat met hoogtes en veranderingen van L naar B. H 10 en H 11 was bv ook niet onwijs duidelijk. En tis dat ik iemand sprak, maar anders had ik niet geweten dat in de B de coniferen weg gingen en was ik dus voor het alternatief gegaan. Nu zonder hegjes kon ik makkelijk rechtdoor. Hoop dat ze dat voor volgend jaar wel even verbeteren
Kris schreef:Ik was sowieso van plan om de afsprong met coniferen te nemen. Was bovenop de opsprong en toen zag ik pas dat er geen coniferen meer waren!
)
dus 5 cm zakken is een halve meter bodem erbij pakken....draak.....
voor de brug wel terug gekregen en haar laten stappen de brug over. handgalopje op rechts de punten rechtdoor gepakt, toen een beetje geschakeld in tempo op rechte stukken en bochten, waterbak even flink terug gezet omdat ik daar de wal naar benee ook niet supertof vond, de wal ging lekker, bochtje naar rechts (met dank aan Kris
) (beetje idioot om een verplichte doorgang te maken voor een volte van 10 meter extra ???
, maar goed, anders had ik na de wal linksaf gestuurd vond dat veel logischer en dan had ik dus FOUT PARCOURS gehad....
)
maar ja dat vind ik van mezelf......maar moet maar even kijken wat dan een oplossing is. In trainingen gaan deze bitten goed, maar op concours komen er toch 3 turbo's bovenop en dan word ik wat meer verrast.