Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tinkerkatie schreef:Ik was er ook. Met de bruine tinker. Zijn daar ook foto's van? Ze zijn wel echt gaaf.. Het was een leuke les. Moet meer oefenen op de afstanden. Dat gaan we doen dus. Ik ben inmiddels weer helemaal opgedroogd hoor...
Tammy_ schreef:Ik vond je wel een stoer wijf, drijfnat gewoon weer op je paard en door springen!
ik vond de instructeur heel erg fijn les geven, heel technisch en hij lette op alles, geweldige vent
stalgenoot en ik zijn helemaal besmet met het cross-virus! dus wij hebben besloten de Broekelo oefencross in de planning te zetten, en we vonden de instructeur zo fijn les geven dat we van te voren nog wat lesjes van hem willen hebben
hebben jullie al een nieuwe datum op het oog
zo jammer dat we hier nergens wat kunnen oefenen, op een enkel takkenbosje/boomstammetje na is er niks cross-achtigs te vinden in ons buitenrij-gebied 

Tammy_ schreef:nieuwe datum nog niet, eerst wachten tot de spierpijn weg is en ik weer geld over heb voor een nieuwe leszo jammer dat we hier nergens wat kunnen oefenen, op een enkel takkenbosje/boomstammetje na is er niks cross-achtigs te vinden in ons buitenrij-gebied
Is er een groot verschil tussen de puppy groep en de beginnersgroep? ik zou misschien nog 1x puppy en daarna 1x beginners willen doen, mits we dat aankunnen

Mar__ schreef:Jullie kunnen al wel beginners hoor Tammy!
Ik heb nog wel wat foto's van de heg van jullie, pb me even je mailadres
Is Leusden niet in de buurt? Daar liggen wel wat boomstammen op de ruiterpaden hoor
vandaag had het minder fris geweest, gister was het inderdaad iets frisser.... is overigens wel trakteren de volgende keer

Want het was 25 euro toch..? Bodyprotector en beenbescherming zal ik ook moeten huren.. Want dat heb ik niet
Is er wel iets wat past om die dikke benen van mn Fries?!

) wil ik ook super graag een keer meedoen. dat wordt dan wss in juli in de uber-puppy-klas
!
Jup! Eindelijk heb ik de stap genomen alles uit te zoeken haha 
Kan beter alleen in de trailer staan hihi. Zou wel leuk zijn als we een keer samen een lesje kunnen rijden!
Gezellig
Ik kan alleen waarschijnlijk pas eind juli - begin augustus ivm. vakantie en beschikbaarheid van mn pa als chauffeur
Haha.
Dat zeg ik dan die je een half jaar op foto bestellingen laat wachten
Lijkt me echt leuk 

Hmm, toch maar weer 's over nadenken dan
Thnx! Karrimh schreef:jullie hebben de "groepsindeling"
klein groepje om 10.00u dus dat wordt bootcamp, want nu heeft Richard alle tijd voor jullie
We waren vorige keer al versleten, dus dat zal nu wel helemaal erg worden. Lol hebben we toch wel
luwaniej1 schreef:@ donna
had je mijn mailtje met afzegging gehad voor eind deze maand?
paard is niet goed.
komt helaas ook niet meer goed.. dus geen crossen meer voor ons