Wij hebben ook een hele gezellige avond gehad! Was heel benieuwd naar sommige mensen en vind het nu nog leuker om met de mensen hier op bokt te kletsen omdat je weet welk gezicht erbij hoort. @ Margriet bedankt voor je kaartje! Super leuk! @ Evony bedankt voor de gastvrijheid!!
Sim
Geplaatst: 08-01-12 17:17
Sannnn schreef:
Ik was rond half 4 thuis, maar had nog onverwachte tussenstop. Was idd gezellig!!
Verklaar u nader????
AntheaV
Geplaatst: 08-01-12 20:03
San: Ik ben ook heel benieuwd
Het was inderdaad heel gezellig! Daardoor werd het natuurlijk wel weer vrij laat, ik was 2:20 thuis en moest om half 8 weer uit bed. Maar het was het zeker waard! Oja Mirthe: Op de terugweg was ik in 18 minuten van de carpool naar huis gereden hahaha. Was maar weer over Annen gegaan
Die.omschrijving past wel bij meerdere dingen. Docenten, kerels, huisgenoten noem maar op
Watapatja
Geplaatst: 08-01-12 20:35
hahah we wachten allemaal in spanning af wat sann uitgespookt heeft vannacht oeeeh jaa die witte choco dingen waren idd lekker @antheav & @mirthe hoe ging cc?
AntheaV
Geplaatst: 08-01-12 20:39
@Watapatja: Niet zo best. Zie het kletstopic. Draakje was overigens wel lief. En ik mag haar geen Draak meer noemen
Evony
Geplaatst: 08-01-12 20:47
mistid schreef:
Die.omschrijving past wel bij meerdere dingen. Docenten, kerels, huisgenoten noem maar op
Het geluid van een lege fles wijn ?
Tody
Geplaatst: 08-01-12 20:55
Die witte dingen waren witte chocolade/aardbeien-truffels! : Blij dat ik toch nog wat bij kon dragen, ondanks dat ik weer eens schandalig laat aan kwam zetten. Ik vond het heel erg gezellig, heerlijk om weer even bij te kletsen en soms inderdaad eindelijk een gezicht te hebben bij een boktnaam.
Waar heb je die gekocht Nina? Waren idd echt onwijs lekker! De rest overigens ook hoor en de hondjes hebben heerlijk genoten van de worstjes in bladerdeeg