[SGW] wie doen er 30 oktober ook mee aan de oefencross in Holten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Margrietx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 20:44

Btw mij zie je om half 10 voorbij komen op deze pony,
Afbeelding
alleen dan met zadel & beige met roze randje dekje & met me roze trui aan hihi die ik daar ook aan heb onder me jas :p , kon het gwn niet laten om toet een beetje roze te geven! :o

ps, me elleboog steekt achter me rug uit omdat ik het hoofd van die pony een beetje probeerde bij te draaien naar de camera !

sofie189

Re: wie doen er 30 oktober ook mee aan de oefencross in Holten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 20:53

haha leuwk!
maar ik ga slapen hihii!
De tijd word VERZET haha lekker 1 uurtje langer uitslapen maar mij zie je om 13;20 al springen op mijn topper DENVER!

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:13

wij zien er morgen ongeveer zo uit
Afbeelding
alleen ook met een groen oornetje, crossbeschermers en bruine rijlaarzen

dus als je ons herkennen mag je best wat zeggen ;)
(Cross om 15.08 en spring om 16.08)

Margrietx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:20

askazita schreef:
Afbeelding

leuke beestje !
die zal ik zeker wel herkennen ;) !

Djulita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:23

Mette schreef:
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar iemand met wie ik kan meelopen met de cross verkennen! Mijn instructrice rijdt ook mee, maar een uur later, dus die gaat niet samen met mij verkennen :P En om nou een half uur lang alleen te lopen..

Dus wie gaat er om half 11 ongeveer cross verkennen? :D

Mooie haflinger heb je! Jammer dat je al zo vroeg moet. Ik hoef pas halverwege de middag.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:24

Jaa nouja ben allang blij dat ik nog mee kan doen :D en dankjewel! Succes morgen!

Djulita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:25

Mette schreef:
Jaa nouja ben allang blij dat ik nog mee kan doen :D en dankjewel! Succes morgen!

Jij ook succes morgen!

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:29

Margrietje14 schreef:
leuke beestje !
die zal ik zeker wel herkennen ;) !

dankje
oke, dan moet je maar even wat zeggen haha ;)
iedereen succes morgen

Djulita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:38

Ik wens iedereen morgen heel veel succes toe!

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 21:53

Heel veel succes iedereen! Als ik mensen herken zal ik wel wat zeggen!

@askazita: vorig jaar reed jij voor mij! Ik heb je alleen de hele cross niet gezien _O- Je was zo snel haha

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:06

:D Inderdaad, allemaal veel PLEZIER

Wij hebben vrijdag ons dressuurdebuut gehad, 172 punten bij een strenge jury.
Enige minpunt was dat die niet langs de boompjes bij de korte zijde langs wou.
Maar we gaan morgen over onze boompjesvrees heenkomen!(moet ook wel want vrijdag hebben we ons springdebuut ;))

Heb er zin in! Wij gaan hier rond 10 uur weg(is het plan als ze allemaal goed willen laden;)) denk dat we er rond half 12 dan wel zijn. Snel cross lopen en inbandageren en dan mogen we oim 13:12 starten.

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:08

Wij hebben vanmiddag met 4 dames (shirleyp, miepje en groom Froukje) de cross verkend en even kennis gemaakt met Sonja :D . Ik ben erg blij dat we de route gelopen hebben en de sprongen gezien hebben. Best gefriemel om je paard door de bospaadjes te manouvreren. Gelukkig kom ik met mijn schimmeltje van 1.58 mtr met een heerlijke ponypas. Die friemel ik overal tussendoor :D Twee sprongen maak ik me met mijn 21 jarige zorgen om. Hindernis 10 en hindernis 16. Beste knapen zijn dat voor mijn professortje :j

Vooraf alvast de complimenten voor alle moeite die in deze leuke dag gestoken is. We gaan het live meemaken.

Zo zien wij eruit:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Illusion1990 op 29-10-11 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:12

Margrietje14 schreef:
Morgen korte cross doen & vera kan me dan aanmoedigen :D !
wie heeft vandaag al het parcours gelopen van de midden/lange/korte ?
of gaat byna iedereen morgee ?

Yeah.
Ik ga je lekker aanmoedigen :P

Ik kom voorbij op deze bonte (Manege)pony
Cross 15.40
Springen 11.25:
Afbeelding
Afbeelding

@Illusion
Volgens mij ben ik je vanmiddag ook een paar x tegengekomen.
Als het niet op het crossparcours was dan zeker in de kantine :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:48

Mocht het tot een patatjesmeeting komen, sleuren jullie me dan even uit het parcours? :D

Allemaal heeeeeel veel plezier en succes gewenst morgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:50

shirleyp schreef:
Wij hebben de lange cross vandaag met een groepje gelopen! Sonja nog gespot! Is het gelukt met je ideale tijd rijden?

Ik ben blij dat ik er even ben geweest, zelfs lopend zijn we verkeerd gegaan, dus dat hoop ik morgen te voorkomen! Veel plezier allemaal!

Yep, 340 meter per minuut was de tijd die ik in gedachten had en die ik wilde checken of dat realistisch was, en ik kwam op een paar seconden nauwkeurig aan, over een afstand van 3030 meter. Dus jullie weten wat je te doen staat morgen; vlot tempo, maar niet jakkeren.

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:51

@Vera. Kan goed dat je me gezien hebt. Ik was met pet die enthousiast de kantine binnenstuiterde HALLO!!! :D

@Sonja. Ik heb je met nog iemand nog over het maïsveld zien gaan. Leuk! Nog een ideale tijd kunnen bepalen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:52

sofie189 schreef:
Vorig jaar gingen mijn ouders ook op het veld staan hier kan je volgensmij in 1x de meeste hindernissen zien.
Maar vraagje puur intresse wat win je eigenlijk?

Een lintje, eeuwige roem, en als je er op staat (en m'n type bent én m'n vriendin niet in de buurt is) een kus van de juf. :')

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:53

Sonja schreef:
shirleyp schreef:
Wij hebben de lange cross vandaag met een groepje gelopen! Sonja nog gespot! Is het gelukt met je ideale tijd rijden?

Ik ben blij dat ik er even ben geweest, zelfs lopend zijn we verkeerd gegaan, dus dat hoop ik morgen te voorkomen! Veel plezier allemaal!

Yep, 340 meter per minuut was de tijd die ik in gedachten had en die ik wilde checken of dat realistisch was, en ik kwam op een paar seconden nauwkeurig aan, over een afstand van 3030 meter. Dus jullie weten wat je te doen staat morgen; vlot tempo, maar niet jakkeren.

Ah, ik lees t al. Cross van 2200 meter is 3030 meter geworden? Hihi! We vonden het al een eind wandelen vanmiddag :j Dus eh? Snel gerekend een minuutje of 10? Mooi, dat is namelijk precies de tijd die mijn helmcamera heeft om op te nemen. Jaja, ik ga rijden met een cameraatje. Es kijken hoe dat eruit ziet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:54

Illusion1990 schreef:
@Vera. Kan goed dat je me gezien hebt. Ik was met pet die enthousiast de kantine binnenstuiterde HALLO!!! :D

@Sonja. Ik heb je met nog iemand nog over het maïsveld zien gaan. Leuk! Nog een ideale tijd kunnen bepalen?

Toen was ik de lengtes aan het bepalen met gps. Degene die bij me was is mijn vriendin en zij zat op mijn andere pony, die met prepensioen is. Die doet alleen nog heeeeel rustige ritjes, vandaar eerst rustig afstanden bepalen ;)
Wbt tijd; zie mijn post boven je, wordt 340 mtr/minuut.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 22:56

Nee joh ik kwam op 7.01.56 binnen en ik heb vlot gereden maar absoluut niet gejakkerd. Mijn tank gaat alleen wel overal dwars doorheen, zeurt niet om de bak uit te gaan, dendert door de sloot etc :D
Ikke hartje koudbloeden :D

askazita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:16

Mette schreef:
@askazita: vorig jaar reed jij voor mij! Ik heb je alleen de hele cross niet gezien _O- Je was zo snel haha

:= klopt, dit jaar probeer ik wat rustiger aan te doen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:17

askazita schreef:
Afbeelding

Jokkebrok, zo zien jullie er niet uit.
Grote grijze streep, DAT zijn jullie _O-

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:18

Sonja schreef:
Nee joh ik kwam op 7.01.56 binnen en ik heb vlot gereden maar absoluut niet gejakkerd. Mijn tank gaat alleen wel overal dwars doorheen, zeurt niet om de bak uit te gaan, dendert door de sloot etc :D
Ikke hartje koudbloeden :D

Oké. Dan moeten we dat redden met dat fimpje. Mijn crosser kijkt ook nergens van op. Dendert overal langs. Echte Poolse kwaliteit :j Heb jij trouwens ook alles gesprongen? Incluis mijn zorgensprongen nummertjes 10 en 16?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:22

Ik heb geen idee welke dat zijn maar ik heb alles al een paar keer gehuppeld. Waarom zijn dat je zorgen?

Illusion1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-11 23:27

10 staat meteen op het maisveld na die diepe greppel. Redelijk massief en 16 staat in het laatste maisveld voor de laatste dubbel. Mijn Pooltje is 21 jaar. Wil niet dat ie zijn benen breekt. Hij is niet zo'n handige springer :D . Maar ach, Broekelo hebben we ook overleefd _/-\o_

Ik moet maar gewoon kijken hoe enthousiast ie is. Enne, als jij het lef hebt dat met je westernzadel te springen RESPECT!!! dan moeten wij er ook maar voor gaan :j

We verheugen ons er enorm op. Lekker door die bospaadjes priegelen. Dat vindt mijnheer geniaal!