Goed gevonden! Haha! Mijn man vind nú al dat ik overdrijf! Denk dat het thuis dus niet geaccepteerd gaat worden als ik ook nog eens met matchende make-up aan zou komen! (al stond ik vanmiddag bij de etos even bij de blauwe oogschaduw te twijfelen, maar heb t netjes laten liggen...
wordt tijd dat er eens een extra prijs wordt uitgerijkt voor de beste outfit
Helemaal mee eens! Iedereen steekt er zo veel tijd in om er iets moois van te maken...
Watapatja
Geplaatst: 06-10-11 18:09
nou voor mij is er niet echt een "vroeger" kwa crossen... ben dit jaar pas begonnen. Maar toen ik een jaar of 3/4 was had ik de smaak al wel te pakken, toen had ik al een mooie paarse capcover hamstereeee
hahahah denk dat mijn kin bandje een beetje te strak zat
riannhuh
Geplaatst: 06-10-11 18:17
die van mij kon vroeger nog wel strakker (elastiek, was al ingenaaid), cap zat nog scheef of eigenlijk moest de cap gewoon kleiner toen al bruin tuig he en blauwe laarzen ok het waren ook geen rijlaarzen maar gewone laarzen
mijn jas en broek en dekje waren wel beide blauw dus dat was al het begin van het setje en mijn mooie groene kikkerlaarzen pasten mooi bij de omgeving en wat die laars aan de pergola doet.... dat is mij ook een raadsel...
en ik zit wel een beetje scheef
@rianne: hahah aaaah wat waren jullie ook een skaddies hahah die cap
Ja, zie hem nog wel eens lopen als ik toevallig op de vereniging kom en de lessen van de ponyclub bezig zijn. Tijdje geleden smakte ze er elke keer af. Dondersteentje
greefje1
Geplaatst: 06-10-11 21:11
als een pony rugpijn heeft..... maar ut is en blijft een lekkere hackney!