is bokt toch nog ergens goed voor
het lijd wel af van je huiswerk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fiero6 schreef:ja, inderdaad, ik vernieuw elke keer t forum zodat ik weer bij kan lezen hier!
Weet iemand trouwens of ze het nog meer organiseren behalve over 3 weken, dus bijvoorbeeld in het voorjaar? ( hebben de paardjes geen wintervacht dan en wellicht droog)
Fiero6 schreef:ja, inderdaad, ik vernieuw elke keer t forum zodat ik weer bij kan lezen hier!
Weet iemand trouwens of ze het nog meer organiseren behalve over 3 weken, dus bijvoorbeeld in het voorjaar? ( hebben de paardjes geen wintervacht dan en wellicht droog)
love_shyboy schreef:danielleu schreef:ja klopt!!! Jij ging ook goed hé.....
ging zeker lekker! Wel laatste gewordenmaar maakt niet uit! Pony ben ik pas 3/4 maanden serieus mee aan t trainen gegaan na t inrijden, dus ben allang trots dat we alle hindernissen toch gedaan hebben, inc. de joker sprong helemaal netjes! Alleen was de slalom vergeten
danielleu schreef:ja klopt!!! Jij ging ook goed hé.....
maar maakt niet uit! Pony ben ik pas 3/4 maanden serieus mee aan t trainen gegaan na t inrijden, dus ben allang trots dat we alle hindernissen toch gedaan hebben, inc. de joker sprong helemaal netjes! Alleen was de slalom vergeten
[/quote]
casperzazoe schreef:Hopelijk staat de uitslag snel op de site van sintels, wil ik wel weten eigenlijk ^^
Vond het echt super dat ernou niet van die kakkertjes of perfectionisten bij reden wat bij dressuur wel eens is haha
iedereen vond het gewoon super leuk en was lekker lol met jeknol
casperzazoe schreef:pff afentoe rijden er bij dressuur van die mensjes bij die al in de M hebben gereden en dan een groen beestje uitbrengen, kom ik aan met mn simpele knollie en flut knotjes, zitten ze je zo lekker arro aan te kijken bahbah ><
Had jij trouwens een weigering? xP
Shaar schreef:Haha, wij dachten inderdaad ook dat er vast allemaal gevorderden zouden zijn... Komen wij daar aan zonder ervaring haha! Thuis doe ik wel eens mee in de springles, en die van mij ging eerst altijd alleen maar keihard... Heb ook nog nooit meer dan 2 sprongen achter elkaar gedaan en ook eigenlijk altijd alleen maar uit draf, en nu meteen in één ruk door en heel veel sprongen vanuit galop... Echt super gaaf
Daarom nu zoooooo trots op mijn knollie en mezelf jasmijnz schreef:casperzazoe schreef:pff afentoe rijden er bij dressuur van die mensjes bij die al in de M hebben gereden en dan een groen beestje uitbrengen, kom ik aan met mn simpele knollie en flut knotjes, zitten ze je zo lekker arro aan te kijken bahbah ><
Had jij trouwens een weigering? xP
ik??
zo ja,
2 maar dat kwam door mezelf want ik hield te veel in
Citaat:Vond het echt super dat ernou niet van die kakkertjes of perfectionisten bij reden wat bij dressuur wel eens is haha
iedereen vond het gewoon super leuk en was lekker lol met jeknol
)in de dressuur regelmatig bekeken alsof ik van Mars kom ofzo, ik start best graag want het gaat in de dressuur ook heel lekker (we zijn inmiddels netjes M1) maar oooooh ik voelde me hier toch echt 100x meer thuis