gr_roos schreef:Zo hier even iemand die stoom af moet blazen.
YvonneNel, wat een hypocriet mens ben jij. Ook bij het bos was een aanplakbiljet en je gedrag wees er ook op dat je heel goed wist dat je verkeerd bezig was. Ik heb je namelijk wel in het bos gezien en ik vind het meer dan verachtelijk dat je dit gedaan hebt.
Als er wat gebeurd was had dat hele grote gevolgen voor de wedstrijd kunnen hebben. Al heb je alleen maar bomen gesprongen, die kunnen ook stuk, net als de aankledind van de hindernissen. Wat nu als je iets gesloopt had??? Ik denk niet dat je genoeg karakter in je donder hebt om dan naar de organisatie te stappen om het te melden, de schade te vergoeden en het te repareren. Ik heb vanochtend nog aangegeven dat 95% van de cross op M/Z hoogte stond. Echt ik walg echt van zulke mensen die willens en wetens de organisatie van een evenement in de zeik nemen en denken dat het allemaal niets voorstelt. Hier zit maanden werk in, overal wordt volop opgebouwd en dan nog het risico nemen om iets te slopen ook. Dan kan je best vinden dat het via pb moet, maar als vrijwilliger vind ik dat ik mijn walging over jou actie best hier neer mag zetten.
Ik sluit me helemaal bij je aan Roos!!