[SGW] SGW Dijkgatbos 20-21 augustus 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 18:48

ponyparadijs schreef:
OE leuk dat je het vraagt hahahaha. Want ik is de gelukkige eigenaresse van een KEUR merrie sinds vanmorgen half 11. Hahahaha!! Ben dus helemaal blij. Ze stond welliswaar achteraan van de rubriek. Maar haar predikaat heeft ze binnen!!

lekker belangrijk of ze voor of achteraan staan.. ;) je hebt je felbegeerde predikaat binnen, helemaal TOP !!!! *\o/*

Ik moet echt op gaan schieten nu.... :P anders word het nachtwerk.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 18:49

PP, thanks maar het is al geregeld. :)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 18:54

bianca1980 schreef:
ponyparadijs schreef:
OE leuk dat je het vraagt hahahaha. Want ik is de gelukkige eigenaresse van een KEUR merrie sinds vanmorgen half 11. Hahahaha!! Ben dus helemaal blij. Ze stond welliswaar achteraan van de rubriek. Maar haar predikaat heeft ze binnen!!

lekker belangrijk of ze voor of achteraan staan.. ;) je hebt je felbegeerde predikaat binnen, helemaal TOP !!!! *\o/*

Ik moet echt op gaan schieten nu.... :P anders word het nachtwerk.

Vindt ik dus ook! Maar eerlijkheidshalve meld ik het er wel bij.
Jammer dat ze zich aan de hand zoveel minder laat zien. Want onder het zadel kan ze draven als de beste. Maar ja. We hebben ons predikaatje weer binnen!
Nu kunnen we alleen nog preferent worden.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 18:55

Gefeliciteerd PP.
Veel succes Dgb-gangers. Misschien zie ik er zondag nog wel een paar, want dan ik ben de "assistent van de assistent van de assistent" van het secretariaat :D
Laatst bijgewerkt door texelse op 19-08-11 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 18:55

PP @ haha...plannen.. :D je kan ook nog prestatie worden he.. ;) maar dat is nog wel een hele lange weg.

ponyparadijs

Re: SGW Dijkgatbos 20-21 augustus 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 18:57

Prestatie sport is ze al. Dus dat predikaat hebben we al!
En preferent zal nog even duren. Daar moet ze minstens 3 veulens voor hebben gekregen. En tot nog toe is het er maar 1!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 19:00

ponyparadijs schreef:
Prestatie sport is ze al. Dus dat predikaat hebben we al!
En preferent zal nog even duren. Daar moet ze minstens 3 veulens voor hebben gekregen. En tot nog toe is het er maar 1!

je word prestatie op basis van 3 kinderen met het sportpredikaat.. ;) of kent het NRPS dat niet ?? Ik bedoel niet het sportpredikaat van de merrie zelf.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 19:05

Preferent sport is dat.
En daar miet ze ook 3 veulens voor hebben gehad! En met 1 veulen redden we dat nog niet!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 19:06

Die heeft de NRPS ook, heet dat dan niet Prestatie-fok oid?
[edit] te laat :P

Gefeliciteerd met Znoes, PP!

Mijn deelname is onzeker geworden, peerd heeft sinds gisteraaf iets opgelopen achterbeen. Is vandaag niet erger, maar ook niet dramatisch beter geworden. Denk dat het een afmelder wordt -O-

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 19:11

Lappie wat jammer. Maar de gezondheid van je paard gaat voor uiteraard.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 19:12

Zo hier even iemand die stoom af moet blazen.

YvonneNel, wat een hypocriet mens ben jij. Ook bij het bos was een aanplakbiljet en je gedrag wees er ook op dat je heel goed wist dat je verkeerd bezig was. Ik heb je namelijk wel in het bos gezien en ik vind het meer dan verachtelijk dat je dit gedaan hebt.

Als er wat gebeurd was had dat hele grote gevolgen voor de wedstrijd kunnen hebben. Al heb je alleen maar bomen gesprongen, die kunnen ook stuk, net als de aankledind van de hindernissen. Wat nu als je iets gesloopt had??? Ik denk niet dat je genoeg karakter in je donder hebt om dan naar de organisatie te stappen om het te melden, de schade te vergoeden en het te repareren. Ik heb vanochtend nog aangegeven dat 95% van de cross op M/Z hoogte stond. Echt ik walg echt van zulke mensen die willens en wetens de organisatie van een evenement in de zeik nemen en denken dat het allemaal niets voorstelt. Hier zit maanden werk in, overal wordt volop opgebouwd en dan nog het risico nemen om iets te slopen ook. Dan kan je best vinden dat het via pb moet, maar als vrijwilliger vind ik dat ik mijn walging over jou actie best hier neer mag zetten.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 19:38

Ik ben het met bovenstaande helemaal eens. Juist het feit dat je NU gereden hebt weet je dus dat de cross er staat zegt volgens mij ook genoeg dat je ook donders goed weet dat het verboden is. Je reed daar niet eenmalig en goh..??? ineens stond daar een cross..????? daar geloof ik niks van.
Volgende keer mogen er van mij overal prikkeldraad boven de hindernissen om die vervolgens pas de ochtend van de wedstrijd door te knippen. Maar dan ben ik waarschijnlijk wel heel rigoureus met dit soort dingen. Het zij dan maar zo.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 19:40

En nu ga ik echt weg..... :wave: loop al een uur achter op mijn vooringenomen planning.... :P dat belooft alweer wat.... Kheb geen internetmobiel dus tot morgen aaf allemaal :D en voor iedereen die ik morgen zal tegen komen hopelijk ook herkennen.. :+ veel succes.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 19:41

tot morgen bianca :D en succes!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 19:48

Iedereen die morgen moet starten succes en misschien zie ik jullie nog voorbij komen, zit vrij aan het einde te posten.

Evelien, volgens mij heb ik je gezien (bruin vrachtwagentje van Nuys??) Bos was tov vanmorgen al een heel stuk opgedroogd, denk dat het vanavond/vanacht ook nog wel een eind opdroogt.

Noor, heb je gemist vandaag, maar ga morgen voor de herkansing.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 20:24

gr_roos schreef:
Zo hier even iemand die stoom af moet blazen.

YvonneNel, wat een hypocriet mens ben jij. Ook bij het bos was een aanplakbiljet en je gedrag wees er ook op dat je heel goed wist dat je verkeerd bezig was. Ik heb je namelijk wel in het bos gezien en ik vind het meer dan verachtelijk dat je dit gedaan hebt.

Als er wat gebeurd was had dat hele grote gevolgen voor de wedstrijd kunnen hebben. Al heb je alleen maar bomen gesprongen, die kunnen ook stuk, net als de aankledind van de hindernissen. Wat nu als je iets gesloopt had??? Ik denk niet dat je genoeg karakter in je donder hebt om dan naar de organisatie te stappen om het te melden, de schade te vergoeden en het te repareren. Ik heb vanochtend nog aangegeven dat 95% van de cross op M/Z hoogte stond. Echt ik walg echt van zulke mensen die willens en wetens de organisatie van een evenement in de zeik nemen en denken dat het allemaal niets voorstelt. Hier zit maanden werk in, overal wordt volop opgebouwd en dan nog het risico nemen om iets te slopen ook. Dan kan je best vinden dat het via pb moet, maar als vrijwilliger vind ik dat ik mijn walging over jou actie best hier neer mag zetten.

_/-\o_ _/-\o_ Ik sluit me helemaal bij je aan Roos!! _/-\o_ _/-\o_

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-11 20:25

Stoom heb ik inmiddels al telefonisch afgeblazen (via moeders), maar Roos ik sluit me helemaal bij je aan. Echt te gek voor woorden!!
Ik zag je auto wel staan trouwens, maar jou zag ik niet. Ik was al op tijd overigens, heb alleen de banen uitgezet :)

Tot morgen allemaal!

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 20:28

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-11 20:35

PP, gefeliciteerd! :D

De definitieve lijsten heb ik er net opgezet!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:21

Noor, ik hoefde er pas om 10.30 te zijn. Was iets later, merrie liep zo fijn dat ik aan de late kant klaar was.
Zag Ruud en Sam achteraan nog wel ringen uitzetten, maar heb jou niet gespot. Zie je morgen.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:25

Jeetje wat vreselijk asociaal Yvonne. Echt gewoon not done :n
Verder wil ik iedereen dit weekend ontzettend veel succes wensen!
Volgend jaar ben ik erbij! Misschien als poster of anders in de b klasse??! * vind het nu al eng*
en pp gefeliciteerd! ;) wacht met smart op jullie uitslagen!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:29

Jammer dat er toch altijd wel weer mensen zijn die alsnog de hindernissen gaan springen. Het lijkt me dat je zelf wel kunt bedenken dat het niet mag...

Maar goed, iedereen alvast heel veel succes en plezier morgen!!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:39

Ik heb ook met verbazing de posts van Yvonne gelezen, echt absurd dat je zoiets bewust doet.
Pp: Gefeliciteerd!

Hier staat alles al klaar in de gang voor morgen, alleen nog even mijn hoofsdtel poetsen, douchen en naar bed, de wekker gaat morgen om 5.30, exact dezelfde tijd als bij mijn crossdebuut in ww twee jaar geleden :Y) !

Iedereen heel veel plezier, succes en tot morgen!

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:41

Ik woon om de hoek van dit bos en Yvonne zal echt niet de enige zijn hoor, het bos is gewoon vrij toegankelijk en ik zie de afgelopen dagen echt wel trailers die kant op gaan.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:43

Letsdunit schreef:
Ik woon om de hoek van dit bos en Yvonne zal echt niet de enige zijn hoor, het bos is gewoon vrij toegankelijk en ik zie de afgelopen dagen echt wel trailers die kant op gaan.

Dat maakt het niet minder erg, ieder persoon die moedwillig het terrein betreed te paard zou zich diep, heeeel diep, moeten schamen.