Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
shirleyp schreef:Aah jongens, hou eens op! Mag iedereen zelf beslissen of hij of zij gaat of niet? We hebben allemaal het beste met onze paarden voor. Je hebt altijd koekenbakkers die niet weten waar ze mee bezig zijn, maar de meeste posters hier komen over alsof ze hun paard goed kennen en kunnen inschatten.
Ga wel of ga niet, maar hou op met aanvallen en verdedigen...
hesterv schreef:Goedemorgen, ik ga er heen en kijk wel hoe het gaat.
Las over iemand die het lusje over heeft geslagen, lijkt me net iets voor mij en mn paardje! Als ze op dat punt al vrij moe is ga ik dat ook maar proberen.. En anders er een lekker bosritje van maken en rustig aan

hesterv schreef:Goedemorgen, ik ga er heen en kijk wel hoe het gaat.
Las over iemand die het lusje over heeft geslagen, lijkt me net iets voor mij en mn paardje! Als ze op dat punt al vrij moe is ga ik dat ook maar proberen.. En anders er een lekker bosritje van maken en rustig aan

! Word extra kleren meenemen
Die van de fotograaf zijn er nog niet. 
De trakhener hebben we nog nooit gedaan. Daar wou ik hem niet zo even voor zetten. De brug ook laag, monument laag, had hier een stop verwacht maar hij spring er toch heel fijn door! Achteraf hoog kunnen doen... en de waterbak ook laag, gallopeerde hij erg stoer door!
Verder trok hij overal super op aan!! 

Bar schreef:thaampjee schreef:Zooo ben ook weer terug! Heb met Maus een heerlijk rondje gereden! Netjes foutloos, overal hoog. Alleen te snel binnen!
Op de uitslagen staat dat ik 2 keer een lage hindernis heb genomen, terwijl dit echt niet zo is.
Van 1 is zelfs een foto gemaakt. Dus daar heb ik ff een mail over gestuurd!
Volgens mij startte jij net voor Mark met Koss. Lag jij er niet bijna af na de uitsprong uit de waterbak?

Nog thanks voor de extra mogelijkheden!