Gezellig al die bekenden. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gezellig al die bekenden. bvw schreef:nog een keer, speciaal voor Lau
http://www.paardensportverenigingwesterbork.nl/sgw/cross/index.html
Ilse wist niet eens dat je je paard te koop had!
. Eerst nog even ermee rijden, advertentie op mp is verlopen en mam zei dat ik hem er nog niet overnieuw op hoefde te zetten... wie wilde hem nou kwijt

ponyparadijs schreef:Zo zeg ruim een week voor de cross al lopen? Terwijl dus nog niet alles staat? Lijkt me niet echt heel verstandig hoor!
dan maar minder lang naar een schoolfeest, 22 uur in je bed liggen en gewoon ook om 5 uur eruit ???? of zeg ik nou domme dingen.......
bianca1980 schreef:ponyparadijs schreef:Zo zeg ruim een week voor de cross al lopen? Terwijl dus nog niet alles staat? Lijkt me niet echt heel verstandig hoor!
Je haalt me de woorden uit de mond, als ik haar profiel zie met leeftijd vind ik het beschamend dat jou ouders jou dan een cross laten rijden.
xhipper schreef:Voor mij word het wel een druk dagje, heb gelukkig de cross vandaag al gelopen.. al staat alles er nog niet helemaal.. maar ik heb die dag ervoor nog een schoolfeest ook, pfuh.. xd! Moet opschieten op de vrijdag en zaterdags er vroeg uit, misschien dat ik op de zaterdag zelf nog even kan lopen. ;p!