peanutbutter schreef:Ik heb afgemeld voor de M na uitgebreid overleg aan de telefoon met meerdere mensen. Maar als er een dubbel op 5m wordt gezet en ze willen er niets aan veranderen en ik stel mij aan. Dan heel jammer, maar ik rijd niet.
Overigens kreeg ik van 1 iemand zelfs een absoluut startverbod toen diegene hoorde dat er zo'n dubbel instond.
Ik geef je helemaal gelijk PB.
Ik heb aan de parcour bouwer gevraagd op hoeveel meter die kwam te staan aangezien de B pony's een enkele sprong hadden daar.
Die vertelde mij dat het voor de B paarden een in-uit werd op 4 meter nog wat. Prima.
Rijd ik erop af, Sofie nam een super grote sprong over de eerste oxer, en deed een mini galopsprong ertussen. In-uit was dus zeker niet mogelijk, maar 1 galop sprong dus ook erg moeilijk. Dan moet je heel rustig rijden. Ik reed juist door omdat de parcour bouwer zei dat het een in-uit werd op doorn galoperen.
Sofie heeft mijn daar super gered! Ik baalde ontzettend, maar het was gewoon niet mogelijk om dat te lopen. Toen ik liep, reden de B pony's nog. Toen ik moest opzadelen voor het springen gingen ze pas ombouwen voor de B paarden.
Ik zag je nog lopen met je vriend trouwens
. Je had wel een mooi plekje om hindernissen te kijken.