Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Onze stalhouders hebben ons al meer dan drie weken een vervoersverbod opgelegd omdat er in een stal 50 km verderop een geval van Rhino was.
Ik had al een ander paard geregeld (gewoon van een andere stal in Lelystad, mijn stal is de enige in de omgeving met een vervoersverbod) maar dat andere paard kreeg een dik been. Toen wilde ik toch maar met mijn eigen Otto gaan, de drie weken zijn tenslotte al om, maar we kregen te horen dat ze dit weekend nog mee willen nemen en het terrein maandag weer vrijgegeven wordt. Toen besloot ik Otto zaterdag mee te nemen naar Markelo, twee nachtjes ergens anders te logeren, en maandag als het terrein weer vrijgegeven is terug te komen. Nou ze ontplofte bijna toen ik het voorstelde.
Dan hoefde ik niet meer terug in pension te komen. Beetje jammer omdat ik al stalgeld voor april betaald heb. (ik heb maar niet gevraagd of ik dat dan terugkrijg, haha)
maritboogie schreef:Noorwijdenes schreef:Euhm, denk het wel. Ga ik wel vanuit. B-paarden is 80/90 cm geloof ik. Dat hoeft de B-ponies vast niet overheen.
de meeste hindernissen voor de B paarden/ L ponies blijven zo staan voor de B D/E ponies...
Volgens mij hindernis16 tientjeh schreef:Hoe was het springen nu dan Chantal?
Bodem in de cross ben ik niet zo bang voor, die kan echt wel veel water hebben voordat die glad en slecht worden. Maar ben wel benieuwd wat ze morgen met het springen gaan bouwen, aangezien het daar snel heel slecht is.