Hier ligt ongeveer 8 cm sneeuw, denk ik. Ik heb mijn dressuurles voor morgenochtend maar weer afgebeld. Ik kan met Olivier wel wat blijven rijden in de sneeuw, maar een les heeft dan niet veel zin. Eens kijken of de springles vanavond wel doorgaat. Dan neem ik misschien de Metall van mijn man eens een keer mee ipv Olivier. Mijn man is voorlopig toch uitgereden met zijn been.
Veendam ging vandaag ook weer goed. Had niet te hoge verwachtingen omdat ik pas weer 3x (deze week) heb gereden na mijn kneuzingen. Ze sprong heel fijn, het eerste parcours tikte ze een balkje af, maar was de snelste 4fouter en had de 2e prijs. Een dekje met divoza logo en 30 euro gewonnen. 2e parcours was jacht, ging supersnel maar tikte 2 balkjes af. De laatste was een foutje van mij, de ander was jammer. Toen had ik geen prijs.
Heb nog 3 foto's gekocht, 2 van Ul en 1 van Kino. 1 van Ul vind ik echt helemaal geweldig, die wil ik haast ook nog wel uitvergroot voor op mijn nieuwe kamer. Vind hem echt .
Ja Amati en Shanouk paste zeker goed! Trakkie liet zich helaas wat minder van zijn gentleman kant zien, maar Snoek heeft wel wissels en aanzet tot pirouetjes kunnen voelen
De Shet hengst die wij te leen hadden werd opgehaald door zn eigenaresse. Maar ze lopen bij ons los door de tuin en wij zouden hem wel 'even' vangen....
WolinLotte
Geplaatst: 30-12-09 21:04
Shanouk, hij staat je erg goed!!
Wolin was ontsnapt uit haar box vanavond en haar 'lover' stond achter een ketting in de box. Wo was onder die ketting gegaan en ze stond dus mooi bij hem in de box (1.70 onder de ketting door , Wo kan het in ieder geval). Ze is echt enorm hengstig, dus ze heeft weer haar buien..
Leuke foto's van PB en Shanouk . Leuk dagje gehad dus .
Jammer van de balkjes Mirthe. Leuk van je vele mooie foto's .
Ik ben vanavond in de sporthal geweest. Vriendlief deed mee aan voetbaltoernooi. Was wel erg gezellig. Ze wouden graag dat ik nog even bleef. Maargoed, was met de auto, en morgen word oook maar een kort nachtje, dus leek me verstandiger om nu lekker te gaan slapen. Morgen ochtend Sofietje even trainen. Dan naar de zandvlakte waar ze met vele bussen carbit gaan schieten. Maar erg gezellig altijd. Dan van 5 tot half 7 in de 'stam'kroeg gratis drinken. Dan naar huis hapje eten. Daarna met een groep vrienden bij elkaar zitten en oud en nieuw vieren. Rond 01.00/01.30 richting de sporthal, waar elk jaar een groot oud en nieuw feest is tot vroeg in de ochtend. En dan 1 januari smiddags braaf (brak) naar wat familieleden toe gezellig zitten doen .