We waren vorig jaar Overijssels kampioen en daarna zeiden we dat we dit jaar M zouden doen. Maar we hebben 2 nieuwe mensen erin dus we rijden weer gwoon L en gaan natuurlijk weer voor het kampioenschap. We zijn alweer een aantal maanden wekelijks aan het trainen. Gelukkig altijd bij mij thuis Ben je vorig jaar op de Nederlandse geweest?
nee dit is het 1ste jhaar dat ik erin zit, en we hadden vorig jaar geen 4tal. wij starten M maar we hebben nu een probleem, want we hadden 1 Z combinatie en 3 Mers maar 1 Mer mag nu Z dus, we moeten een Ler erbij vinden en dan moet 1 van de z of m maar op reserve, anders moeten we Z haha
Hahaha.. jaa dan zit je met die punten he.. Wij hebben 2 M'ers, 3 L'ers en 1 gelegenheids ruiter. Meisje heeft zelf een startkaart en dat paard ook en dat mag sinds vorig jaar ook. Ik moet dus nooit tegen jou rijden Das wel jammer.
LZ: Gefelciteerd met je WP Vief: wat een moooie foto Ik vind het erg moeilijk om mijn camera intestellen(met die draaiknop bovenop) dus ik heb soms hele rare foto's