[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MJ_

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:42

haha, nou ik ga kijken voor bathmen denk ik zo!
Als mijn zus terug is van vakantie zal ik eens schema's vergelijken en kijken of dit past!

Ik ga trouwens naar gorssel EN Lisse! Mijn zus had voor september helemaal nog geen plannen, dus ik kan er een keer 2 in de maand doen! Gorssel vind ik wel mooi en lisse is te dichtbij om te laten schieten!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:46

Sim; kan me voorstellen dat je wel blij bent dat ze iets gevonden hebben. Mijn moeder is ook al jaren gezegend met te hoge bloeddruk en heeft daar medicijnen voor. Ik heb van mijn vader lage bloeddruk geerfd. Is niet zo erg als hoge bloeddruk, maar kan je toch in lastige situaties brengen.

Mij is trouwens wel bekend dat je bij te hoge bloeddruk moet oppassen met zout. Maar het is dan weer niet zo dat je lage bloeddruk omhoog kunt krijgen met meer zout eten.

Ben benieuwd naar de 2nd opinion van Killea! Knipoog

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:53

Nu gaat het ineens weer hard hier, weer meer mensen die vakantie hebben? Lachen

Simmie: Wel fijn dat je nu eindelijk de oorzaak weet, maar dat heeft wel lang geduurd zeg! Hopelijk komt je cross-seizoen niet in gevaar Knipoog

M_J: dat is een moeilijke keuze. Beide crossen zijn erg mooi, ik denk wel dat ik Hattem mooier vind qua terrein. In Hattem zijn nu wel de kampioenschappen dus daar zal het misschien wat moeilijker staan.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 11:56

Ook goedemorgen Haha!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:05

Ik ga dit jaar denk ik voor het eerst in Nijeberkoop crossen met Ukkie. Lachen Zie nog wel of ik de oefencross doe of de gewone. En wil volgend jaar ook zekerweten mee doen in Westerbork. De rest weet ik nog niet Lachen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:21

andrea, is er dan in hattem eigenlijk ook wel gewoon een open wedstrijd?

maar zo te horen zijn ze iig allebei zeer de moeite waard!
normaal ging ik in oktober altijd naar princenhage, dus ik kwam nooit in het oosten!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:22

Pfff heb net voro de 2e keer op Wonderland gehangen! Maar die is echt heel kietelig! Opstappen gaat al moeilijk. Nou ja ophangen valt mee maar toen ging ik mijn hand bewegen. En ook nog achter het zadel aaien. Nou dat was doodeng! Haha! Maar ben erop blijven hangen. toen weer overnieuw opstappen en daarna ging het aaien al wat beter! Maar ga er pas echt op zitten als hij dat normaal vind!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:23

spannend om te doen lijkt me, MM! Maar wel heel leuk!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:26

Ja het is idd wel spannend! Ik had verwacht dat hij minder kietelig zou zijn maar goed. En hij geeft ook nog altijd een rodeoshow weg als het zadel er voor het eerst weer opligt!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:30

miss_jumpy schreef:
Nou ja Sim, als jij het een moeilijke keuze vindt maakt het dus waarschijnlijk nietg veel uit en kan ik misschien beter kijken welk weekend beter uit komt? Kan 1 van de twee crossen misschien meer regen hebben? Dat is in oktober ook wel handig Bloos

Waar gaan jullie zelf heen? Of naar beide?

Ik heb de volgende planning:

Vlietland
Barchem
Hattem
Princenhage

Omdat de datum van Bathmen nog niet bekend is weet ik nog niet of ik daar heen ga. Ik heb wel voor Hattem gekozen omdat daar dit jaar mijn regio-kampioenschap wordt verreden.
Bathmen zal wel tussen Hattem en P'hage vallen, en dat vind ik dan te kort dag.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 12:45

Leuk margriet Haha! idd spannend Ja

Ik ga naar gorssel (laatste keer L waarscheinlijk)
Neede
Barchem
Hattem?
nijerbekoop (met paard ook voor het eerst Haha! )
diepenheim

Vief: je zij toch dat bathmen tegelijk met nijerbekoop was?

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:13

Oefencross dijksgatbos Knipoog
Ik hoop zelf mee te mogen doen aan neijeberkoop Lachen
En als groom: ??? weet ik het nog niet Knipoog

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:31

MJ: Ik zal het zo even nakijken.

Kim: Bathmen en Nijeberkoop zijn inderdaad tegelijk, ik ga naar Nijeberkoop omdat Bathmen voor mij op een zondag valt...

Ik denk dat het voor mij dit wordt:

* 9 september: Gorssel, eerste keer L
* 16 september: misschien Heino, HC B, omdat het lekker dichtbij is en kan ik mooi de waterinsprong nog es doen Lachen
* 13-14 oktober: Hattem, L
* 21 oktober: Nijeberkoop, L
* 29 oktober: Diepenheim, L (als het opengesteld is voor paarden)
En als ik de punten heb rij ik Princenhage misschien nog, maar we doen het gewoon rustig aan.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:36

MJ: Dit staat er op de site van Hattem:
Startgerechtigd zijn ruiters/amazones woonachtig in de Provincies Gelderland, Overijssel en Utrecht, dan wel lid zijn van een vereniging gevestigd in één der genoemde provincies.

Dan is voor jou de keus wel makkelijker Tong uitsteken

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:40

Afbeelding

Dit had Quissie gister ineens op zn kont zitten Nagelbijten / Gniffelen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 14:20

Ik heb nog helemaal niet nagedacht over het najaar. Eerst maar eens kijken of we kunnen verschijnen op Vlietland, Wwerf en Gorssel.
Voor het kampioenschap moet je 8 wp hebben. Lastig dat je daar niet meer mag starten als je P'hage al gewoon gestart bent. Dan moeten we dus de gok nemen dat we die 8 wp hebben.
En erg lang kun je ook weer niet wachten met inschrijven.

We gaan toch maar eerst even gewoon afwachten hoe de trainingen gaan. Het springen heeft de laatste tijd ook zeer weinig aandacht gehad, mede door Breda Hippique.

Wilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 14:42

@ Love: Ze had 1 winstpunt, ze moest er nog 2 en mag dan naar de M dus net 1 puntje te weinig helaas! In etten-leur zat ze bij je in de ring!

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 15:30

Zo, ik ben ook weer in de ether! Doei! Gisteravond heerlijk gesprongen, was het vertrouwen een beetje kwijt geraakt na Schoorl toen we zomaar uitgebeld werden. Heb het idee dat ik dat vertrouwen na gisteravond weer helemaal terug heb, gelukkig. Vorige week ging hij nog gigantisch in de stop tijdens springles, werkelijk waar iedere keer als ik naar de hindernis keek ging hij in de ho-ijzers. Kwam toen tot de ontdekking dat hij gewoon sprong zolang ik maar over de hindernis heen bleef kijken. Nu aanstaande donderdag weer springles en dan zondag oefencross in Dijkgatbos. Jaja, we hebben er zin in! We springen met een groepje van 4 en eerder deden we het altijd om de week. Nu hebben we afgesproken om gewoon iedere week te gaan springen, zo blijf je tenminste een beetje in het ritme. 1 Keer per twee weken was voor Tip niet echt ideaal, hij doet dan altijd alsof ie voor het eerst sinds jaren weer een hindernis ziet en is zo gek als een molen. Nu we een paar keer binnen kortere tijd achter elkaar hebben gesprongen is ie al een stuk rustiger (voor zijn doen dan Knipoog )! Nu maar hopen dat hij dat vast houdt! Vork De kosten vallen ook nog eens hartstikke mee. Het is 20 euro per uur, dus ieder betaald maar 5 euro.
Vanochtend weer gewerkt, werk nu 2 weken achter elkaar iedere morgen in de wijkverpleging. Op aankomend weekend na dan, want dan is de oefencross natuurlijk! Ik vind het niet erg, verdient nml. behoorlijk goed!

@Giloni: is hij gestoken ofzo?? Hoop voor je dat het snel wegtrekt, maar het lijkt wel een cavia! Clown
@Simmie: dat is toch ook wat joh, dat ze pas na 17! jaar denken te weten wat je hebt. Nu maar hopen dat ze er ook nog wat aan kunnen doen en dat ze een beetje flexibel met jou planning om willen springen! Knipoog Sterkte ermee in ieder geval. Dat (zoute) drop je bloeddruk kan verhogen wist ik toevallig doordat een ex-collega dat een keer heeft gehad. Die at 's avonds gewoon een hele zak zoute drop leeg, en zich maar afvragen hoe hij toch aan die hoge bloeddruk kwam, bleek gewoon daardoor te komen!
@MJ: in Hattum ben ik nog nooit geweest, heb wel een aantal keren de cross in Bathmen gereden met m'n pony. Ik vond hem altijd op een aantal onderdelen vrij pittig. Zaten volgens mij een aantal hoge op en afsprongen in en dan meteen stijl naar beneden een heuveltje af? Verder wel te doen hoor!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 15:32

Nou, ik heb nu net alles ingeschreven voor de rest van het seizoen. Enveloppen gaan straks op de bus.

Scum: ik moet ook al jarenlang zoutarm eten. Bleegh! Boos!

Andrea16: daar zorg ik wel voor! Haha!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 15:41

Ja er is nu niks meer van te zien. Denk reactie op een horzel ofzo Nagelbijten / Gniffelen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 15:46

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 16:09

Mensen ik ben zóóóóóó blij Hyper!
Heb net van m'n opa en oma een Fuji Finepix S5600 gekregen!
Wow! WOW! Wow!

Ze wisten dat ik er voor aan het sparen was, maar ze vonden het zonde dat ik hem dan pas na de vakantie zou kunnen kopen Vork
Leest andere keer weer bij, gaat nu foto's maken en opa en oma knuffelen Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 16:45

Wat Vet vief Haha!

Andrea: ik ga ook naar nijerbekoop Tong uitsteken is wel zo dichtbij en ik ga mijn paard ook voor het eerst starten
Laatst bijgewerkt door kimdepim op 31-07-06 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 16:48

kimdepim schreef:
Wat Vet vief Haha!

Andrea: ik ga ook naar nijerbekoop Tong uitsteken is wel zo dichtbij en ik ga mijn paard ook voor het eerst starten, als ik hem nog heb Lachen

Bloos! Gaat Loempia misschien weg?

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 16:48

Vief: wat leuk Haha! (digi toch? Tong uitsteken )
Giloni: dat had bimob ook laatst op zijn buik, ook na een dag weer over Knipoog