Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zie nog wel of ik de oefencross doe of de gewone. En wil volgend jaar ook zekerweten mee doen in Westerbork. De rest weet ik nog niet
Maar ben erop blijven hangen. toen weer overnieuw opstappen en daarna ging het aaien al wat beter! Maar ga er pas echt op zitten als hij dat normaal vind! miss_jumpy schreef:Nou ja Sim, als jij het een moeilijke keuze vindt maakt het dus waarschijnlijk nietg veel uit en kan ik misschien beter kijken welk weekend beter uit komt? Kan 1 van de twee crossen misschien meer regen hebben? Dat is in oktober ook wel handig![]()
Waar gaan jullie zelf heen? Of naar beide?
idd spannend 
)

Gisteravond heerlijk gesprongen, was het vertrouwen een beetje kwijt geraakt na Schoorl toen we zomaar uitgebeld werden. Heb het idee dat ik dat vertrouwen na gisteravond weer helemaal terug heb, gelukkig. Vorige week ging hij nog gigantisch in de stop tijdens springles, werkelijk waar iedere keer als ik naar de hindernis keek ging hij in de ho-ijzers. Kwam toen tot de ontdekking dat hij gewoon sprong zolang ik maar over de hindernis heen bleef kijken. Nu aanstaande donderdag weer springles en dan zondag oefencross in Dijkgatbos. Jaja, we hebben er zin in! We springen met een groepje van 4 en eerder deden we het altijd om de week. Nu hebben we afgesproken om gewoon iedere week te gaan springen, zo blijf je tenminste een beetje in het ritme. 1 Keer per twee weken was voor Tip niet echt ideaal, hij doet dan altijd alsof ie voor het eerst sinds jaren weer een hindernis ziet en is zo gek als een molen. Nu we een paar keer binnen kortere tijd achter elkaar hebben gesprongen is ie al een stuk rustiger (voor zijn doen dan
)! Nu maar hopen dat hij dat vast houdt!
De kosten vallen ook nog eens hartstikke mee. Het is 20 euro per uur, dus ieder betaald maar 5 euro.
Sterkte ermee in ieder geval. Dat (zoute) drop je bloeddruk kan verhogen wist ik toevallig doordat een ex-collega dat een keer heeft gehad. Die at 's avonds gewoon een hele zak zoute drop leeg, en zich maar afvragen hoe hij toch aan die hoge bloeddruk kwam, bleek gewoon daardoor te komen!

WOW! 

is wel zo dichtbij en ik ga mijn paard ook voor het eerst starten kimdepim schreef:Wat Vet vief
Andrea: ik ga ook naar nijerbekoopis wel zo dichtbij en ik ga mijn paard ook voor het eerst starten, als ik hem nog heb
Gaat Loempia misschien weg?
(digi toch?
)