[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

reeskees

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 15:33

het weer is hier nu lekker! Zonnetje erbij.
Ik ga straks de Indoctro ff rijden. Gewoon een beetje loswerken. Ze heeft gister in de les fijn gesprongen, dus vandaag maar ff wat simpels doen. En daarna de jonge Friese hengst ook maar weer ff. Hij pakt het steeds beter op en loopt al lekker in balans. En gelukkig is ie lekker voorwaarts en heeft een fijne galop (... en dat voor een Fries )

Iedereen die dit weekend training of wedstrijd heeft iig heel veel succes en voor al veel plezier toegewenst.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 15:34

ja ik ga tutje zo ook maar weer even pakken!

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 15:38

Heb jij ook al een tutje MM?

Bij ons staat er ook eentje op stal

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 15:39

haha ja turella. Heet tutje!

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 15:41

Ow, bij mij is dat Ienie (ook wel genoemd Motormuizie/tuttebel/kleinemeis )

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 15:41

Raimaer wordt ook wel eens Tutje genoemd

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 15:42

haha ja maar niet echt tutje als in tutje maar meer tuutje! Zeg maar als jullie het nog snappen?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 15:55

typering van onze paarden
Pablo = straatschoffie, Ciske de Rat.
Raimaer = carrierevrouw, haar op de tanden
wadhnu = kleuter die met de tong tussen zijn tanden zit te kleuren.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 15:57

haha! Leuk om ze bij elkaar te zien!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:00

In navolging van Lielle:

IenieMienie: Mantelpakje met bontkraagje erop, krokodillenleren tasje om mee te meppen naar lastige mannen, zwarte lakschoentjes, haren in een strak knotje en prachtig slank figuurtje (het is een lekker stuk). Fiffi hondje aan de lijn en ze rijdt in een roze Ferrari. Ze woont in een groot huis/kasteel met een hele grote hal met zo'n trappen die langs de zijkant omhoog lopen. Bovenaan is een balkon en daar staat Ienie de hele dag haar personeel te commanderen.
De enige mannen die in aanmerking komen zijn zeer rijke mannen met een eigen Yacht en prive-Jet.

Online: Bouwvakkersbloes met tuinbroek erover. Kistjes als schoenen en hangt de hele dag in de kroeg met een pilsje. Heeft heel veel vrienden die samen met hem in de kroeg zitten, en hij rijdt in een Hummer. Zijn beroep is bij nader inzien toch iets met onderzoek. Archeoloog ofzo, waarbij hij veel kan graven.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:03

oh, maar dan zal online toch wel bouwvakker kunnen zijn, misschien 1 die kelders bouwt??

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:05

Edit; het mantelpakje van Ienie is roze natuurlijk.

MJ; Online is een echt professor. Hij moet altijd alles onderzoeken en besnuffelen. Ik denk dat het beroep bouwvakker niet geschikt voor hem is.
Hij is trouwens wel aan een tweede centerparcs zwembad begonnen in een andere wei.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:07

oke, als ik nog eens een zwembad in de tuin wil, weet ik bij wie ik moet zijn.

Ben voor mijn paarden aan het nadenken, maar kom nog niet echt uit een goede beschrijving..??

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:09

Ohja, was nog iets vergeten; Ienie wil alleen maar licht klassieke muziek horen.
En Online houdt van Rockmuziek en Carnavalsmuziek.

MJ_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:18

Scum schreef:
Ohja, was nog iets vergeten; Ienie wil alleen maar licht klassieke muziek horen.
En Online houdt van Rockmuziek en Carnavalsmuziek.

en wat eten ze het liefst?
Favoriete vakantie bestemming?

Laat me raden, ienie wil naar monaco (zien en gezien worden), online naar een all-in gebeuren in turkije (lekker zuipen en niks doen)..

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:25

Ik heb net gesolliciteerd bij bakkerij bart..wil graag meer werken..Denk niet dat het wat wordt maar kan het altijd proberen toch..

Verder marieke jij vroeg naar dat weilandje? die is niet van ons..Is van de overbuurvrouw en haar man had er pony's in staan en hij is overleden vorig jaar..Nu vind ze het niet leuek als ze er andere mensen dan haar man er ziet lopen..
Ik snap het wel, maar is zo zonde van dat weiland..Haar kinderen(rond de 30/40 al) moeten alles maaien in de zomer en alles onderhouden, omdat ze dat zelf niet kan..
Wij wouden dat wel voor haar doen door die pony's ofzo..Maar wou ze niet hebben..

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:31

miss_jumpy schreef:
en wat eten ze het liefst?
Favoriete vakantie bestemming?

Laat me raden, ienie wil naar monaco (zien en gezien worden), online naar een all-in gebeuren in turkije (lekker zuipen en niks doen)..

Nee, dan zit je er toch naast.

Eten weet ik niet. Online lust alles. Ienie zou altijd op dieet zijn om slank te blijven.

Vakantie... Ienie gaat ergens heen waar ze ook incognito zijn kan. Anders lopen er hordes mannen achter haar aan, en ze wil met rust gelaten worden. Vermoedelijk naar Dubai.
Online gaat denk ik ergens heen waar je aparte dingen kunt doen: bergbeklimmen, parashute springen, maar je moet er ook aan het strand kunnen liggen. En 's winters gaat hij skieen (er moeten wel veel apres ski mogelijkheden zijn).

En, ben je er al over uit hoe Os zou zijn?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:36

Haha leuk! Ik zal mijn paarden ook eens omschrijven:

Rex: is qua uiterlijk groot en vooral heel stoer. Ziet het leven en vooral zijn bazinnetje als 1 grote grap. Kan zich prima vermaken met ballen/honden/katten/palen/traktors/vogels/molshopen/moeders die hem uit de wei willen halen en bij gebrek aan afleiding ook met zichzelf. En anders sloopt hij gewoon wat of wentelt zich heerlijk in de modder. Ontzettend ondeugend en ook erg lui. Gaat alleen aan het werk als hij als hij echt niet anders kan (lees: een rake klap heeft gehad). Hij komt altijd weg met zijn kleine ondeugende lachende oogjes en dat weet hij ook maar al te goed.

Type: de eeuwige student

Pico: als ze niet zo graag door de modder zou crossen zou het een HM kunnen zijn. Degradeert al haar stalgenoten tot onderdanen en is alleen alleen in ze geinteresseerd als zij nog wel eten hebben en mevrouw niet. Is zéér trouw en loyaal aan haar baasje. Rekt zich doorgaans uit tot aan het plafond om aandacht en/of eten te bemachtigen. Gaat hele vrijsessies aan om maar geen bit in te hoeven, maar eenmaal aan het werk is ze niet te stuiten. Heeft als hoger doel iedere dierenarts in haar omgeving uit te schakelen.

Type: strebertje

Amigo: te mooi om waar te zijn.

type: psychiatrisch patient.

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:48

Hm, types had ik nog niet beschreven
Ienie: hooghartige kakmadam
Online: knuffelbeer

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:55

En qua kleding: Rex loopt tegen wil en dank met een Anky dekje, wil nooit met bandages aan zijn benen gezien worden en vindt dat knotjes zijn mannelijkheid aantasten. Zijn nieuwe Hulsebos is te mooi en wordt dus langs deuren en muren bijgewerkt

Pico is lekker makkelijk, gewoon geen gezeur aan haar lijf. En als je toch een poging doet kun je een rotschop krijgen. Het enige dat je mag doen is onder haar buik kriebelen en dan het liefst hard en laaaang. Al trek je haar een vuilniszak aan, ze heeft de looks toch wel.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:59

marieketencate schreef:

Amigo: te mooi om waar te zijn.

type: psychiatrisch patient.

Kort en bondig

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 16:59

Trammelant
tegenwoordig
type: wijze oude man
Karakterisering: Hij is overal geweest en heeft alles al meegemaakt. Enorm beschermend voor alles wat klein en kwetsbaar is. De leeftijd begint te tellen, het gaat allemaal wat stram en moeizamer, maar je maakt hem niets wijs en de trots straalt nog steeds uit zijn ogen.

vroeger
type: koning, hij zou de partner van Ienie kunnen zijn.
Karakterisering: Ik maak wel uit wat er gebeurt, niet jij.

rest volgt.

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 17:10

Nou, ik denk dat Ienie misschien wel een uitzondering wil maken voor een oudere man. Als hij dan maar wel heeeeel veel geld heeft

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 17:20

Geweldig om te lezen!

Ik zit hier te genieten achter mijn comp. (af en toe even bokken mag wel van mezelf, de vrijdag is zo saai!)

Als ik erover nadenk lijkt Marple wel wat op mij.... beetje onzeker, heeft wat moeite met relaties met andere paarden (nog meer met andere merries dan met ruinen ), laat haar maar lekker op zichzelf. Zelfvertrouwen dat langzaamaan begint te groeien, naarmate ze ouder wordt wordt ze steeds stouter Verder is ze heel meegaand, en altijd bereid haar best te doen.

Kleding: vooral makkelijk en niet te opvallend.

Vakantie: een mengeling van luieren, lekker eten en bezig zijn met wandelen bijvoorbeeld.

type: dertien in een dozijn

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 17:21

Leuk om de typetjes te lezen. Oeste: de populaire schooljongen (John Travolta in Grease) Hij is goed op school en in sport en hoeft daar allemaal niet te veel moeite voor te doen. Daagt anderen graag (speels) uit, met name als er meiden in de buurt zijn. Arrogant met een klein hartje.

Vakantie: Calella of Blanes