[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SGWukkie

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 15:25

Mijn paardje is 1.64 m. dus dat valt op zich wel mee.
Hij is wel heel rank gebouwd waardoor hij wat kleiner oogt en ik ben heel groot, namelijk 1.80 m. Ook daardoor oogt hij wat kleiner en ik oog nog groter dan ik al ben

Tja, ik heb hem vanaf zijn geboorte en hij is helaas wat kleiner gebleven dan zijn moeder.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 15:29

SGWukkie mooie foto's! Mooi paard ook! Bij mij was het andersom. Ik reed een paard van 1.71 en ben zelf maar 1.61!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 15:30

dan lijk je weer extra klein
ik begin toch ook wel steeds groter te lijken op mn pony van 1,45m..
maar bij de pony's is zo gezellig
bij de paardenclub bij ons is stuk minder gezellig.. (tijdje geleden tenminste )

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 16:03

Wat een prachtige foto's allemaal
Vanavond voor het eerst weer met Sam naar clubles, hebben springles, maar dat lijkt me nog niet echt verstandig, dus hou het wel bij dressuur
Wel balen dat we nu het bos niet meer inmogen
Misschien wel even over het zandpad, het is grappig maar je merkt gewoon dat ie het veel leuker vind om buiten los te rijden dan binnen in die volle bak!

@BL, ik heb hetzelfde hoor met Sam, voel me ook wel erg groot en als je jezelf op een paardje ziet staat dat toch wel erg mooi
Maarja gelukkig groei ik nu niet meer en er zijn zoveel te grote mensen, je moet gewoon je beugels wat korter doen

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 16:05

Gave foto's!!
Vooral die van Raimear vind ik erg gaaf!

Schijnovergangen maken is een erg goed idee, stom dat ik daar zelf niet eerder opgekomen ben. Want dat heb ik ook een tijd moeten doen met Lucky...
Ik ga hier iig mee aan de slag!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 16:09

vief; ja idd, maar met dressuur is dat niet zo handig als je eigenlijk wat te groot bent..
maarja, ik zie wel
op een paard sta ik eigenlijk ook een stuk beter,
ben niks te klein drvoor, heb zelfs al een tijd een paard voor iemand gereden..

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 16:45

Leuke foto's iedereen hoor

vief : ik vind je nog helemaal niet te groot voor sammie hoor..

Ik ben wel te groot voor amaretto.. die is 1.46 geloof ik en ik ben 1.75 ofso maar die staat ook te koop duws..
en emiel.. naja het kan nog wel.. maar een paardje staat net zo mooi..
En ik wil wel naar de paarden..
want bij ons op de club rijden een stuk of 4 van die kleine ruitertjes die bixie rijden.. nou dat is 1 les.. en ik reed in 1 les.. (de ene keer alleen en de andere keer met zn 2e..) dus die les vervalt nu.. Maar ik reed ook nog in de les bij de paarden.. en dat gaat net zo goed met mn pony's
en het is niet zo dat dat allemaal oudere mensen zijn ofzo..
er rijden 2 bij van mijn leeftijd is wel gesellig dus
en ik ga volgend jaar tog bij de paarden.. Mn paardje is nu dik 2 en die ga ik (of door iemand anders) beleren.. en dan ga ik daar mee verder.. het word niet een heel groot paard.. (blijft zowieso onderde 1.70.. ik denk dat ie iets van 1.65 word ofzo

Ik ga zometeen naar dressuurles met emiel..
Ik had gister voor het eerst les bij het HTC.. en het ging goed..

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 16:49

over te groot gesproken
ik ben ook veeeeel te groot voor FF
mn instructeur maakt altijd van die flauwe grapjes, " KIM HET IS ECHT LEVENSGEVAARLIJK DAT JIJ AAN SGW DOET , STRAKS BLIJF JE MET DIE LANGE POTEN VAN JE ACHTER EEN BOOMSTAM HAKEN"

maargoed, nog 3 sgw's en dan ga ik naar de paarden, en kan niemand me meer pesten om lange benen die er onderuit steken

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 16:52

kimdepim schreef:

Ik ben wel te groot voor amaretto.. die is 1.46 geloof ik en ik ben 1.75 ofso maar die staat ook te koop duws..en emiel.. naja het kan nog wel.. maar een paardje staat net zo mooi..
want bij ons op de club rijden een stuk of 4 van die kleine ruitertjes die bixie rijden.. nou dat is 1 les.. en ik reed in 1 les.. (de ene keer alleen en de andere keer met zn 2e..) dus die les vervalt nu.. Maar ik reed ook nog in de les bij de paarden.. en dat gaat net zo goed met mn pony's
en ik ga volgend jaar tog bij de paarden.. Mn paardje is nu dik 2 en die ga ik (of door iemand anders) beleren.. en dan ga ik daar mee verder.. het word niet een heel groot paard.. (blijft zowieso onderde 1.70.. ik denk dat ie iets van 1.65 word ofzo

zo is het ongeveer ook bij mij en britt.. britt is 1,45m en ik ook iets van 1.75 ofzo..
maar heb (nog) geen paard, maarja, wie weet..
kim, met welke rijd je eigenlijk bij het HTC? Amaretto of Emiel?

_lautje_

Haha, zó lang ben je nou toch ook weer niet

pietpiraat

leuke foto's trouwens.
en lielle, je trekt een heel leuk gezicht

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 16:58

haha geweldige foto's en die gezichten, maarja we zullen zien hoe ik kijk in de cross, kom het te weten na 15 okt. hahaha

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 16:59

peanutbutter schreef:
Haha, zó lang ben je nou toch ook weer niet

nee valt wel mee
het gaat nog wel, maar wordt wel lastiger, met dressuur..
en met springen merk ik het ook wel af en toe, dat ik met mn voeten balken begin te raken terwijl mn pony hoog genoeg springt..
lielle kijkt idd grappig, maarja volgens mij heeft iedereen dat wel eens dat hij/zij heel charmant staat op een crossfoto..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 18:07

Ik heb daar gelukkig nooit last van gehad. Maar goed ik pas nog steeds mooi op een C-pony.....

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 18:15

mijn pony is ook een beetje te klein aan het worden ze is 1.50 en ik ong 1.73 maar na hattem word ze ook verkocht en krijg ik een paard.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 18:43

waarom kunnen pony's nou niet meegroeien?

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 18:48

Ja dat voreg ik me ook af! Maar ja t wil gewoon niet!

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 18:50

Mijn pony moet juist niet mee groeien dan mag ze niet meer bij de pony's lopen, ze word nu nog net ingemeten gelukkig. Maar voor een heleboel mensen zou het zeer handig zijn

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 19:02

Ik heb vanmiddag halfziek een buitenrit gemaakt Vond het zulk lekker weer! Kon het echt niet laten.

Ik had een foto van Neede voor mijn opa gekopieerd op fotopapier een paar weken geleden en hij is er zó trots op! Haha, echt tof, Madine is nl van mijn opa. Hij wil de foto graag inlijsten en aan de muur hangen

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 19:05

Leuk toch!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 19:12

BrittJl0ver schreef:
kimdepim schreef:

Ik ben wel te groot voor amaretto.. die is 1.46 geloof ik en ik ben 1.75 ofso maar die staat ook te koop duws..en emiel.. naja het kan nog wel.. maar een paardje staat net zo mooi..

zo is het ongeveer ook bij mij en britt.. britt is 1,45m en ik ook iets van 1.75 ofzo..
maar heb (nog) geen paard, maarja, wie weet..
kim, met welke rijd je eigenlijk bij het HTC? Amaretto of Emiel?

Met emiel
maar het gaat om de ruiter en niet om de pony..
dus als emiel kreupel zou zijn ofso maakt het niet uit dat ik dan met amaretto ofzo zou komen.. dus dat is opzich wel fijn

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 19:59

andrea16 schreef:
Ik heb vanmiddag halfziek een buitenrit gemaakt Vond het zulk lekker weer! Kon het echt niet laten.

Ik had een foto van Neede voor mijn opa gekopieerd op fotopapier een paar weken geleden en hij is er zó trots op! Haha, echt tof, Madine is nl van mijn opa. Hij wil de foto graag inlijsten en aan de muur hangen

Gaaf, mijn opa was ook altijd zo trots op zijn paardrijdende kleindochters! Hij heeft vroeger vooral met paarden op de boerderij gewerkt, maar de intersse bleef!!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 20:05

Gaaf Andrea!!! Zo hangt er bij mijn Oma in huis ook nog steeds een crossfoto van mij en Nouska. Helaas is mijn opa overleden, maar zijn laatste verjaardag heb ik die foto van Nouska en mij aan hem gegeven. Hij was daar ook zo super trots op!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 21:18

Net nog even een uurtje Burghley gekeken....wat kan die William Fox-Pitt rijden zeg! Wel een boomlange kerel volgens mij

En Mary King reed ook mooi, die ken ik nog van de Vlasakkers in 1994....videoband is zo ongeveer grijs gedraaid

Lielle: weet je die hindernis bijna aan het eind: haag - greppel -haag? (vast wel) was er net eentje bij die niet zo goed durfde en toen maar ín het greppeltje sprong en met een mini-hupje er weer uit

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 21:33

marieketencate schreef:
Net nog even een uurtje Burghley gekeken....wat kan die William Fox-Pitt rijden zeg! Wel een boomlange kerel volgens mij

En Mary King reed ook mooi, die ken ik nog van de Vlasakkers in 1994....videoband is zo ongeveer grijs gedraaid

Lielle: weet je die hindernis bijna aan het eind: haag - greppel -haag? (vast wel) was er net eentje bij die niet zo goed durfde en toen maar ín het greppeltje sprong en met een mini-hupje er weer uit

Ik heb ook weer zitten kijken. Prachtige sport is het toch.
Ik ben een groot fan van Mary King. Haar (oude) paard Star Appeal vind ik ook geweldig.

En William is idd erg lang (heb ik live kunnen zien ). Maar wat hij op die combi van oxer en smalletje om de hoek deed was niet zo mooi........ Maar ach, ik mocht willen dat ik zo reed als hij.