Mijn thesis is goedgekeurd voor het Internationaal Nursing Research Congress in Kaapstad

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Daaphh schreef:Onze trailer is super groot, zo groot als een camion, qua breedte, maar ik heb er eigenlijk geen probleem mee om er mee te rijden. Soms denk ik, ik blijf staan, dat de andere het maar uit zoekt.
Deze hebben wij
http://images.boeckmann.com/im/bmbr/pbo ... 5/bild.jpg
Ik rij ondertussen al 3 jaar bijna 4 jaar met de trailer. Nadat ik 18 werd direct mijn B en 3 maanden later mijn BE
Daaphh schreef:Ik denk dat er wel 3 paarden op zouden kunnen. Maar wij hebben gekozen voor de grote zadelkamer.
Die is echt super groot, heel handig aangezien ik mijn materiaal er in laat liggen omdat ik hem dagelijk gebruik..
Ik heb enkel mijn BE rijbewijs, dus ik veronderstel dat dit mag. Ik ben 1 keer tegengehouden en toen heb ik toch geen problemen gehad..
Maar ik denk dat het maar nipt is, de ene denkt dat het wel mag, de andere niet.
florence123 schreef:materiaal zit in de camionette bij ons he
dus dan telt enkel de trailer + gewicht paarden en moet ik zorgen dat ik niet boven 3.500 kg kom?
edit: je hebt een trailer voor 3 paarden 1400kg en een groter model voor 3 paarden 1830kg (gok dat ik dit model zou moeten hebben aangezien 1 paard toch echt wel groot en breed is)
+ paard 1 weegt 500kg, paard 2 600kg en paard 3 ik gok 550kg
dan zou het net uitkomen
Nu alleen nog sparen en de juiste auto kopen
Daaphh schreef:Soms denk ik, ik blijf staan, dat de andere het maar uit zoekt.