Mijn thesis is goedgekeurd voor het Internationaal Nursing Research Congress in Kaapstad
Hij wordt daar voorgesteld, hopelijk mag ik mee naar Kaapstad, dit moet nog besproken worden met UGent. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij wordt daar voorgesteld, hopelijk mag ik mee naar Kaapstad, dit moet nog besproken worden met UGent.
!
.
dood gaan
. Ik heb altijd stress als ik ergens naar toe moet en ik ben er nog nooit geweest en ik dus niet weet hoe de baantjes liggen
.
.
.
Daaphh schreef:Onze trailer is super groot, zo groot als een camion, qua breedte, maar ik heb er eigenlijk geen probleem mee om er mee te rijden. Soms denk ik, ik blijf staan, dat de andere het maar uit zoekt.
Deze hebben wij
http://images.boeckmann.com/im/bmbr/pbo ... 5/bild.jpg
Ik rij ondertussen al 3 jaar bijna 4 jaar met de trailer. Nadat ik 18 werd direct mijn B en 3 maanden later mijn BE

Daaphh schreef:Ik denk dat er wel 3 paarden op zouden kunnen. Maar wij hebben gekozen voor de grote zadelkamer.
Die is echt super groot, heel handig aangezien ik mijn materiaal er in laat liggen omdat ik hem dagelijk gebruik..
Ik heb enkel mijn BE rijbewijs, dus ik veronderstel dat dit mag. Ik ben 1 keer tegengehouden en toen heb ik toch geen problemen gehad..
Maar ik denk dat het maar nipt is, de ene denkt dat het wel mag, de andere niet.

daar doet ze het nu prima mee
florence123 schreef:materiaal zit in de camionette bij ons he
dus dan telt enkel de trailer + gewicht paarden en moet ik zorgen dat ik niet boven 3.500 kg kom?
edit: je hebt een trailer voor 3 paarden 1400kg en een groter model voor 3 paarden 1830kg (gok dat ik dit model zou moeten hebben aangezien 1 paard toch echt wel groot en breed is)
+ paard 1 weegt 500kg, paard 2 600kg en paard 3 ik gok 550kg
dan zou het net uitkomen
Nu alleen nog sparen en de juiste auto kopen
Daaphh schreef:Soms denk ik, ik blijf staan, dat de andere het maar uit zoekt.
Ik probeer zo voorzichtig mogelijk te rijden en als ik kan stoppen doe ik dat ook. Maar als ik een hele rij geparkeerde auto's aan het oversteken ben, ik kan nergens opzij en dan komt er ineens eentje toch nog in de tegenrichting doorgevlogen ipv te wachten, ja dan heeft die toch pech... Als ik ze op voorhand zie afkomen wacht ik wel maar als ik al over halfweg ben en dan komt er eentje pas tegenop, spijtig.
heb de meeste hindernissen kunnen nemen, enkel die in de bochten wou ik niet doen door de modder, ze keek naar niets, voelde goed aan, ik had in het begin klein hartje voor de 'grotere' dingen maar ging heel vlot, dus zover alles goed. Ik draaf een stukje uit en in een heel flauw bochtje, in draf dus, ging ze plots onderuit. Op mijn (slechte) rechterkant gevallen, op mijn hoofd, had gelukkig mijn teugels nog vast... Beetje hoofdpijn op moment zelf, maar erop geraakt en nog gedraafd en gegaloppeerd op het rechte stuk dus viel wel mee.
). Prof is geen voorstander van dubbelgebroken, hoewel ik dacht dat dit zachter was...
Ik wou een buiging vragen maar hij ging overmoedig al met een voorbeen maaien voor jambette. En net wanneer ik corrigeer "nee idioot, buiging!" ging hij zowat op een knie zitten.
?

dingen zoals achteruit gaan, opzij gaan etc. Icaro is daar vlot in en het is gewoon enorm handig. Een vingerknip en die gaat achteruit. Tibor daarentegen, die blijft vaak als een tank staan en moet ik echt hard naar achter duwen bijvoorbeeld. 
De eigenaar rijdt zelf niet (denk ik momenteel, vroeger wel!) , gewoon paarden gehouden vroeger renpaarden. Shuddy kwam ook van hem.
Hij woont niet zo veel verder van de stalling waar ik de laatste jaren stond met Shuddy. De naam van de merrie is Hinde. Het eerste zelf gefokte veulen van de eigenaar, en hij kan ze daarom niet verkopen. Maar er wordt er momenteel niets mee gedaan. Kent wel al paar dingetjes, zoals longeren en zadel op rug bvb. En wie weet als het echt goed klikt met Hinde, dat de eigenaar ze toch misschien wilt verkopen aan mij, iig spannend!
Want hij was al blij dat Shuddy bij mij terecht kwam.
En het voordeel is dat ik Hinde op het gemak kan leren kennen, en moest het niet klikken, zijn er daar niet echt gevolgen van. Ik ben super nieuwsgierig welke talenten Hinde tevoorschijn kan toveren!