ik denk dat de professionele ruiters daar ook ingroeien net als wij op ons eigen niveau. niet dat ik dat ook van mijn leven zou rijden hoor maar als het je werk is...soms denk ik wel eens dat de professionele ruiters een 1* wedstrijd voor hun gevoel als een B/L wedstrijd rijden..hihi zeg niet dat het zo is hè! maar met het juiste paard onder je kont en de nodige ervaring... daar kunnen wij niet aan tippen.
Daar groei je heel hard in Madelene. Als ik zie ik hoe nu een M cross of een 1* zie/rij. Dan vind ik dat al gewoon leuk en niet Zo zeer spannend en dat ik denk ja goed te doen. En zeker de profs die dat wekelijks doen ervaren het echt al heel anders.
Alhoewel ik wel zie dat zij ook iedere cross heel serieus en professioneel benaderen. Zij lopen echt anders, bereiden zich anders mentaal voor, dan een B/L ruiter. Ook als ze L/M rijden.
Pfoeh, dat niveau kan mijn hart niet aan hoor! Maar ik ben het er wel mee eens dat je er naartoe groeit. Daarvoor is ook het hele systeem van de verschillende niveau's.
Geloof ik ook zeker hoor! Heb ik nu ook met het M. Vond vroeger het L enorm en nu het M gewoon leuk. Maar vind toch echt de 3* hele andere koek dan de M/Z
Gaaf hoor, zou ook nog wel eens willen gaan kijken naar Badminton!! Zelf rijden, absoluut niet, vind voor nu B al een hele uitdaging.
Ik heb gisteren lekker getraind in Kronenberg. Mooi terrein is het!
Ik vroeg me wel af, heeft 1 van jullie al iets gehoord over SGW Schaijk (zowel officieel 10/11-6 en de oefencross op 2-7)? Ik kan nog steeds geen vraagprogramma vinden en het zit er toch al aan te komen. Gaat het misschien niet door?
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 05-05-17 12:20
Geen idee of het door gaat. Wij zijn er ooit heen geweest met een vriendin van ons. Is een leuke wedstrijd, geen hele moeilijke cross vonden wij. Maar sfeer was leuk. En die kantine op dat terrein is echt geweldig. Je kijkt je ogen uit.