Hihi, ik dacht dat dit voor zeeuwen gold: Ons bin zuunig
TeeGee
Geplaatst: 21-11-11 23:12
Mootje, ik had hem 2 streepjes gegeven maar dat was dus al veel te veel voor hem Margeet, ik ga eens proberen of ze zaterdag nog een plekje voor me hebben. Renske, leuk dat je naar ons toekwam zaterdag! Of weet je nu niet wie ik ben? Watapatja, gefeliciteerd Lau, jee heftig zeg
Vossie vandaag wel heel weinig kaas van dressuur gegeten morgen maar een nieuwe poging. Bari ging lekker
Sannnn
Geplaatst: 21-11-11 23:12
EvelienH schreef:
Ja en ze is 23 en heeft al 2 kinderen. Een echt Zeeuw. Het is natuurlijk ook een drama als je voor je 25ste nog niet getrouwd bent..
Haha, dat is het in hier in Putten ook. Ze trouwen met de 1e de beste en daarna krijgen ze spijt want hebben ze het echte leven niet gezien. Hoevaak ik dat ondertussen niet gezien heb.. Eigenlijk zielig. Ben dan ook blij dat ik niet zo gelovig ben opgevoed.
Heb je niet wat op het oog Mo?
floor01
Geplaatst: 21-11-11 23:14
Nee joh, alles en iedereen op het platteland heeft de neiging om vroeg te trouwen en kinders te krijgen! Ook aan mij is dat niet besteed . Trouwen zou ik alleen doen voor het gigantische feest erachteraan.. Kinderen krijgen zie ik het nut nog niet van in, ik verzamel wel een boerderij aan beesten . Mijn broer heeft sinds kort ook een kind (2mnd?) en heeft het na veel gehannes voor elkaar gekregen dat ik hem zowaar een keer heb vastgehouden.
Haha, sinds ik stage loop krijg ik regelmatig met kinderen te maken. Moest ook even slikken toen ik er 1 in mijn handen kreeg omdat ze zich moest aankleden. En ja hoor.. Begon die juist toen te huilen. Ik ben gewoon niet gemaakt voor kinderen.
Auu heb blaar op mijn voet sinds het eventingfeest. Loopt echt rot, stomme hakken.
EvelienH
Geplaatst: 21-11-11 23:19
Komt bekend voor! Bij Dennis thuis zeggen ze dat ik allergisch ben voor kinderen. Ik heb niets met kinderen en kinderen niet met mij.
Van dat geld voor een bruiloft ga ik liever op vakantie of koop ik een paard haha!
@ Mendy geen tips maar ik deed het bij Nijhof heeeeeeel veel. Geweldig om ze dan lekker aan de gang te krijgen. Nu thuis doe ik het amper nog... wil de bak niet elke keer helemaal op kop hebben @ Mootje goeiemorgen
Ik moet om 8.30 beginnen vandaag en rij om 7.45 weg. Nu ff paardjes voeren.
Mo is broeds heb ik gelezen. Sannn, als het kindje met aankleden begint te huilen heeft dat niets met jou te doen hoor. Bijna alle kindjes huilen aan het begin als ze aangekleed worden. Vinden ze niet fijn. en sommigen blijven erin.
Hier ook getrouwd toen ik 7 maanden zwanger was. Gewoon een maandagmorgen gebeuren. Zo is alles het beste geregeld voor Sem. Ook nog wat dingen vast laten leggen als er ons wat overkomt. Dan is dat in ieder geval veilig.
volgens mij zijn die huwlijksaanzoeken echt van de laatste tijd. Ik heb nooit een aanzoek gehad of gedaan, en heb er wel dik 30 jaar opzitten inmiddels. Maar dat was in de tijd dat samenwonen nog "hokken" heette, en trouwen gebruikelijker was dan samenwonen, dus het liep gewoon zo. Je kocht of huurde een huis en dan werd er getrouwd. En geen spijt hoor, voor alle duidelijkheid.
Euh, dit weekend kan ik wel wat foto's maken! Maar volgende wk gaan er pas écht dingen veranderen (keuken, vloer, gordijnen) Mooi kleurtje hè! Muti heeft die kleur ook op de muur maar daar ziet ie er heel anders uit hoor! Heel aparte kleur is. Overdag meer naar bruin, 's avonds meer naar grijs.
Het is inderdaad een heel mooi kleurtje Is je moeders huis al klaar? Dat kleurtje zit daar op de muur waar het familieprotret hing en de tv stond toch?
Ja en ook helemaal door naar achter, naar de computer. Dus de hele rechterkant van het huis zeg maar. Er moeten nog 2 kleine stukjes, zijn we later tot de conclusie gekomen dat het mooier is om die ook nog even te doen.
Ik ga naar een bijeenkomst waar ik geen zin in heb...
AntheaV
Geplaatst: 22-11-11 09:56
Goedemorgen! Het was gezellig gisteravond las ik Ik vind trouwen en kinderen ook onzin en zonde van het geld. Met kinderen heb ik niets, mensen kijken me altijd aan alsof ik gek ben als ik een baby niet wil vasthouden
Noor: Succes bij die bijeenkomst. En ik ben ook heel benieuwd naar foto's van je huisje!