Het is natuurlijk ook een drama als je voor je 25ste nog niet getrouwd bent.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

morgen maar een nieuwe poging. Bari ging lekker
EvelienH schreef:Ja en ze is 23 en heeft al 2 kinderen. Een echt Zeeuw.Het is natuurlijk ook een drama als je voor je 25ste nog niet getrouwd bent..
. Trouwen zou ik alleen doen voor het gigantische feest erachteraan.. Kinderen krijgen zie ik het nut nog niet van in, ik verzamel wel een boerderij aan beesten
. Mijn broer heeft sinds kort ook een kind (2mnd?) en heeft het na veel gehannes voor elkaar gekregen dat ik hem zowaar een keer heb vastgehouden.
Nu thuis doe ik het amper nog... wil de bak niet elke keer helemaal op kop hebben 

kleurtje!
Maar volgende wk gaan er pas écht dingen veranderen (keuken, vloer, gordijnen)
Mooi kleurtje hè! Muti heeft die kleur ook op de muur maar daar ziet ie er heel anders uit hoor! Heel aparte kleur is. Overdag meer naar bruin, 's avonds meer naar grijs. 
Ik vind trouwen en kinderen ook onzin en zonde van het geld. Met kinderen heb ik niets, mensen kijken me altijd aan alsof ik gek ben als ik een baby niet wil vasthouden