Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als ze niet dokt, meld ik haar gewoon bij die site voor louche marktplaats-verkopers. Opzouten.
ik ken Mootje niet persoonlijk maar ik neem aan dat je van "onze generatie"( 30-40) bent?
en goede mannen van onze leeftijd hebben vaak al kinderen met de 1e partner en dan moet je maar net kids willen in het begin van de relatie...
en heb niet eens een nacht op hoeven staan voor de kleinste. Suikertante spelen is leuk maar hoef er geen van mezelf. Ruud had wel helemaal het papa-gevoel dus hem mee naar de WC gestuurd, was daarna ook meteen genezen 
te druk maar morgen ga ik er weer op voor een buitenritje. Wil in Ysselsteyn meerijden in het Bhc, denk dat L te snel komt na 2 jaar niets doen. kan niet wachten tot de 1e crosstraining alleen kijk wat op tegen het werk om hem weer op te pakken. dressuur is niet z'n grootste hobby en alleen maar buitenrijden is natuurlijk ook niet voldoende ....
*leest nu regel 2 en verder*
ik ben nog in de leeftijd dat je er niet standaard kinderen bij krijgt, gelukkig!
en sinds Hemelvaart heb ik wel 10x willen gaan en kwam er wat tussen, toen maar opgegeven en voor vakantie gepland. heb gelukkig weiland met stallen en 4 paarden dus hoef geen maandelijks stalgeld te betalen voor paard wat ik niet rijd. 

Ook niet naarstig op zoek, dus dat zal nog wel even duren
Maar hij was toch wel braaf ondanks alles. Vandaag nog een dagje werken en vanavond lekker bbqen met een stel vriendinnen