[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 15:42

Ach arme Frits! Een diepe wond, maar ik vind het er wel schoon uitzien hoor. Ik neem aan dat dat gele geen pus is tenminste.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 15:49

Nee dat is geen pus, geloof dat het afgestorven weefsel is.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 15:51

Ik heb een bruine genomen met koperen gespen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 15:59

de bruine lijkt me ook heel erg mooi!
Ik heb alles in het zwart dus als ik een nieuw hoofdstel koop zou het waarschijnlijk een zwarte zijn. Als ik ooit de lotterij win kan ik alles wel in het bruin kopen ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 16:00

Ik heb ook zwarte zadels :P Alleen wel bruin borsttuig en 1 bruine singel. Stoort niet hoor.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 16:09

ik heb nu wel een zwart borsttuig, maar daar koop je wel sneller een tweede van dan een tweede zadel ;)

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 16:23

@BVW: Ik vind de wond bij Frits er wel netjes uitzien hoor! Komt er nog zoveel 'troep' uit dat hij nog niet zonder verband mag staan?? Lijkt me juist beter om het aan de lucht te laten drogen...
@Snoekiej: Fijn dat Vorstin lekker ging en ik zou gewoon zondag gaan trainen als ze goed voelt. Je kunt altijd nog wat eerder stoppen mocht je het idee krijgen dat het toch te veel voor haar is..
@Lotte: Leuk dat je van de zomer naar Rome gaat! Heb je weer wat om lekker naar uit te kijken!

Ik heb Jipje ook een paar keer op een pelham gereden, maar vond hem daar niet fijn op lopen. Was een dubbelgebroken, maar hij bleef maar 'drukken in mijn hand', toen toch maar weer mijn pessoabitje erin gehangen voor het springen.
Ik heb al mijn tuig in het zwart en zal dus ook niet zo snel omschakelen naar bruin denk ik ;)
Hier is het weer bijna klaar vandaag, kan ik weer lekker naar huis. Even snel Jipje longeren en dan door naar vergadering.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 16:32

peanutbutter schreef:
Ik heb ook zwarte zadels :P Alleen wel bruin borsttuig en 1 bruine singel. Stoort niet hoor.

Ik heb dus alles in het bruin alleen ik heb alleen maar een cob maat hoofdstel in het bruin, zou er dan een full maat bij willen :o

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 18:19

Ik heb ook een bruine met koperen gespen van Schockemolle, erg fijn hoofdstel!!

Dynamic heb ik ook geprobeert bij T, was geen succes. Erg onrustig en bang in de mond. Nu heb ik de Ultra Soft en gaat erg fijn :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 18:21

Is die ultra soft ook van Sprenger TG?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 18:22

Ja, dat tussenstukje is met rubber erom omdat TG nog wel eens zijn tong eruit wil gooien en deze was speciaal voor tongproblemen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 18:25

Oh die! Dan weet ik welke je hebt.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 18:36

@ bvw Ik vind de wond er wel goed uit zien. Het grootste probleem is dat het op een rotplek zit en iedere keer weer open gaat bij beweging.
@JN ik heb een enkelgebroken pelham. Daar loopt die van mij wel goed op. Als hij het in zijn hoofd heeft loopt hij overal doorheen.

Heb weer even 2 uur lesgegeven. 1 uur hele kleintjes. Was leuk haha. amper onder het zadel uit met de beentjes

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 18:43

BVW @ sterkte met Frits, tis idd een flinke jaap.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 18:55

Net op het moment dat ik op mijn fiets stapte kwam mijn vader gelukkig aanfietsen. Ik heb gelukkig alleen het eerste deel gemist. De rest van het college was wel onwijs interessant! Eerst over de Parkinson's disease en nog een stukje over Huntington's disease. Lijkt me echt vreselijk om een van die ziektes te hebben. Daarna een college over stoornissen die te maken hebben met perceptie en aandacht. Mensen die als ze naar een plaatje kijken de linkerkant gewoon niet zien etc. Ook heel interessant.

Bvw, fijn dat de DA het er goed uit vind zien! Rare wond is het. Heb je al zilverwater geprobeerd? Ik heb dit topic gevolgd: [MD] Pony zwaar gewond na poging tot natuurlijke dekking en die pony heeft daar echt wat aan gehad.
Fijn dat 'het' stuk af is Noor :D
Bedankt voor je idee Benthe. Ik vind het fijn om te horen wat anderen zouden doen, zodat ik mijn eigen beslissing wat makkelijker kan maken. Good luck met de vergadering straks trouwens! En die dubbelgebroken pelham, heb je die nog?
Schattig die kleintjes Caroline :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 18:58

Gelukkig herstelt Frits wel goed en vind hij het ook helemaal niet erg dat hij niet naar buiten mag!

Kleintjes lesgeven is inderdaad erg leuk. Ziet er ook zo grappig uit! Heb van mezelf ook nog een foto met de benen halverwege het zadel :P

En over bitjes gesproken:
Frits rijd ik met een stang van happy mouth klik
Wiso met een dubbelgebroken watertrens
Helvetia met een dubbelgebroken watertrens van Robart klik

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 19:25

Ik heb even jullie posts gevolgd over de bitten. Ik rijd/reed? met een dubbelgebroken watertrens, maar mijn paard is niet lekker rustig in de mond. Hij heeft hem vaak open en knarst soms ook. Verder is hij soms ook hangerig en zwaar in de hand. Ik heb nadat PB vertelde over dat een bustrens stiller ligt in de mond, vandaag ook maar een bustrens aangeschaft. Morgen maar eens even uitproberen. Jullie nog andere ideeen wat voor soort bit bij hem zou passen? (thuis zijn ze nogal pro-bitloos, maar voor mij is dat geen optie)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 19:51

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 19:54

Oeh! Dat donkere merrietje spreekt me echt heel erg aan!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 19:59

Het type van het hengstje spreekt mij meer aan, maar het merrietje heeft weer een geweldige bles en 4 hele mooie witte voetjes :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 20:00

Simmie schreef:
Oeh! Dat donkere merrietje spreekt me echt heel erg aan!

Ik vind haar ook het leukst :D Mooi koppie en hele mooie kleur. Vanaf dag 1 al scheuren en voorop naar de buitenbak. Maar Flexibel is ook echt een gaaf veulen! Heel stoer, totaal niet bang, en ook heel voorwaarts. Net als mams :D

edit: Wat betreft de crosstraining, misschien ga ik zondag wel een buitenritje maken in de Vlietlanden. Pak ik ook wat hindernisjes mee, en doe ik verder rustig aan. Wel echt jammer van Biddinghuizen, maar misschien is het voor de zekerheid wel beter.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 20:12

als je twijfelt ga je toch lekker op buitenrit!
Er komen nog trainingen genoeg maar je hebt maar één Vorstin

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 20:58

Goede avond!!

Zo heb jack leker op het strand gereden samen met een vriendin en der paard ( was er voor het eerst)
Jackson was stout toen we klaar waren :+ wil ik een galopje maken (andere paard bleef rustig bij zijn 2 baasjes staan)
Gaat hij stijgeren, bokken, achter uit lopen en gillen _O- :') maf kees!!

Snoek leuke veulens!!
Bvw jeetje flinke wond zeg!! wel mooi schoon idd..

Ik krijg net van een vriendin te horen dat der paard met een schouder bleseure staat en ik haar cross trianingen kan over nemen, maar dan kom ik op de zondag! Even afwachten welke datum's en waar ze heen moet. Lijkt me wel erg leuk :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 21:04

CoriienRN schreef:
Ik krijg net van een vriendin te horen dat der paard met een schouder bleseure staat en ik haar cross trianingen kan over nemen, maar dan kom ik op de zondag! Even afwachten welke datum's en waar ze heen moet. Lijkt me wel erg leuk :D

Van Zamero zo te horen. Zou wel leuk zijn! Dat zijn de trainingen van de regio: [SGW] [SGW] Regiotrainingen regio West 2010!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 21:27

Avond!

Snoek: Wat een schatjes! Ik vind dat merrietje het leukst denk ik
Corien: hahah die Jackson :P
Bianca: Wond ziet er niet heel raar uit vind ik. Alleen wel op een vervelende plek. Wel fijn dat hij weer gewoon thuis is

Ik ga zo even de paardjes doen, dan douchen en dan tv kijken :wave: