ja succes, ik ga net als (bijna) alle andere hier leren voor pw (Engels, Bio, wiskunde en frans) zowieso wij kregen alleen nog een pw wiskunde in de proefwerkweek heeft een andere klas om een extra pw gevraagd om hun punt op te halen nou bij mij gaat dat dan dus weer omlaag
Heb net jack lekker even gedressuurd, ging goed, toen even lekker gespeelt leker hard met lange teugel door de bak heen scheuren jack vond het wel lekker Daarna lekker buiten uit gestapt
Gefeliciteerd Mandy! Ik heb het ook Begon met een 7,4 ofzo en stan nu een 5,6 . Stond ook nog onvoldoende dus is weer wat omhoog!
Ik heb volgens mij (hoop het) morgen wedstrijd, springen in Gasselte met Ultra. Alleen we hadden ruzie en toen zei mam dat ze het af ging melden en daarna zei ze dat ze het had gedaan . Maar kan niets in haar mail vinden en gebeld heeft ze niet
Dat kan. Anders dan ga ik nu weg, ben ik er wel optijd niet ?
Succes Mistid
Mandy, gefeliciteerd!!!!
Lees net het mailtje van mijn zadelmaker; ze kan het zadel morgen om 2 uur afleveren, één probleem.. ik kan dus niet proefrijden... heb het nog maar eventjes uitgesteld..
Wolin ging echt bagger het land in vanmorgen , wat loopt ze klote!! Ik laat haar deze week denk ik maar dag en nacht staan.. wordt ze niet zo stijf... morgen wordt ze in ieder geval even behandelt door mijn instructrice. Als het niet met een week minder is, dan laat ik de kliniek weer hun team uitrukken om te scannen en evt foto's te maken. Arme Wo
Ik hobbel trouwens alweer redelijk rond, kniebandje doet wonderen .
Ik ga naar Wootje, die kan inmiddels ook als fokmerrie gebruikt worden ja , die buik krijg ik er voorlopig niet vanaf ...
Ik was ook stom. Was bijna een vergadering vergeten vanavond. Had eigenlijk in de planning om te rijden en daarna spullen schoonmaken. Na het eten keek ik even in mijn agenda en zag ik ineens dat ik om 8 uur vergadering had Ben toen maar snel gaan rijden, was net op tijd klaar. Ga morgen maar even proberen te regelen dat ik eerder weg kan van stage... Ga nu ook op bed, ben best wel moe. Welterusten
Groot gelijk Lotte, je kunt er maar beter snel bij zijn. Veel sterkte en ik hoop dat je snel terecht kunt!
_Snow_White
Geplaatst: 16-06-09 07:15
Goedemorgen jeetje Lotte laat de kliniek dan maar komen ja. Corien lekker
jipje_niekje
Geplaatst: 16-06-09 07:31
Goeiemorgen! @Lotte: Dat is wel erg balen! Hopelijk kan je snel bij de kliniek terecht en weten jullie wat er aan de hand is! @Corien: Veel plezier op het strand! @Rosalie: Veel plezier en succes vanavond!
Ik ga zo ook maar naar school, heb een gastcollege en een managementgame erbij. Niet echt heel erg veel zin in, wordt altijd zo'n ophef over gemaakt Dan op tijd naar huis om de paarden te doen en vanavond nog even werken.