heb foto's van het veulen

komen straks.

Uk heeft vandaag lekker vrij, zou het bos in, en ze is de regen al zat geloof ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Het paard wat ik nu rij maakt er ook een spelletje van om bij een vreemde weg voor alles om te draaien. (en het liefst staat hij de volgende keren nog 10x zo snel achterstevoren) Achter een ander paard aan gaat hij dan wel weer braaf....
Werd me laatst ook gevraagd bij een kroeg wat 16+ om mn ID te tonen..... Wordt in mei 22.
Had helaas een ontsettende pechbalk op de eerste van de laatst dubbel. Was beetje zonde en was ook geen reden voor. Maar een hoop mensen kregen daar een balk ondanks dat de afstand paste.

Gelukkig ging het later wel.
?
Alleen mij net iets te kort. Baal baal
Vele waren wel verbaasd
! 

viefdepief schreef:PB: Dat jullie ze maar zo kort buiten en ingepakt hebben zeg.. Verbaast me een beetje. Verwacht zoiets eerder bij zo'n echte dressuurmuts
Wel super dat je zo lekker gesprongen hebt!! En jasje is inderdaad mooiAlleen mij net iets te kort. Baal baal
. Nee, ben gewoon heel erg voorzichtig met ze. En beter zo goed ingepakt dan achteraf spijt als ze zichzelf heben aangetikt op een pees ofzo.
In het begin met losstappen loopt ze onwijs ruim, goed door en heel licht aan de teugel. Na een tijdje rijden moet ik wel veel druk van voren geven om haar laag te houden.
mijn moeder had nog foto's gemaakt maar die zijn zo'n beetje allemaal mislukt. Er is er eentje die nog wel redelijk is gelukt:
Het was dus een hele geslaagde vakantie en als het kon zou ik zo weer terug gaan, maar helaas moet weer een jaar wachten.