gomir schreef:Ik lees die dingen niet eensHeb er nog nooit een woord van geloofd...
nee ik ook niet maar ik irriteer me er wel aan dus wil er wel over in discussie met haar maar dat vindt ze nooit leuk (misschien door een gebrek aan argumenten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gomir schreef:Ik lees die dingen niet eensHeb er nog nooit een woord van geloofd...
miss_jumpy schreef:zonde van dat paard![]()
het filmpje zag er al erg naar uit inderdaad, maar ik vraag me wel af in hoeverre je de ruiter zoiets kan kwalijk nemen. Het is makkelijk om zo'n filmpje te bekijken en te beoordelen maar hoe zij het gevoeld heeft is een ander verhaal.
Biertabje schreef:was dat dat paard wat zich verstapte en kreupel liep dat die man na de hindernis was afgestapt?
hoe heeft hij de cross dan kunnen uitrijden?
Biertabje schreef:ik denk dat de ruiter gewoon dacht...nog 1 sprong moet kunnen????
Biertabje schreef:oh dat was de finishdat had ik niet zo snel gezien....
geen pretje hoor...
ook sneu dat het zo net voor de laatste sprong gebeurd...
ik denk dat de ruiter gewoon dacht...nog 1 sprong moet kunnen????
Biertabje schreef:ja....
je weet ook dat je weer door een keuring moet toch?!
SGWOllie schreef:Inderdaad wel vervelend dat er al geoordeeld wordt voordat het incident goed is uitgezocht. Ik vraag me trouwens af of je ooit kunt bewijzen wat iemand voelt???
Citaat:Politiebond eist oordoponderzoek