Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miss_jumpy schreef:ik rij alleen nog maar op mijn springzadel, ik kan helemaal niet meer lekker zitten op het dressuurzadel van mijn zus. En 1 zadel mee naar de crosswedstrijd scheelt weer ruimte in de auto![]()
Ik ben sinds kort weer een gaatje korter gaan zitten met galopperen, bben benieuwd hoe dat met crossen gaat bevallen, wel goed denk ik!
RK, ik vind het echt knap dat jij off-topic kan gaan hier. Kan je mij uitleggen wat wel topic is![]()
En zonder zadel springen vind ik knap! Vroeger wel eens zonder beugels of met een knoop in je teugels en handen op de rug gesprongen. Vond ik ook al heel wat!
reeskees schreef:Dressuur doe ik ook gewoon op een springzadel met voor mijn begrippen lange beugels.Meestal staat er ook wel zoeiets op mn dressuurkoupon: " dit is geen springwedstrijd" Maar het zit zo goed vind ik en kan fijn zitten.
reeskees schreef:Nou dat bedoel ik dus maar Andrea![]()
Nou ik heb eigenlijkbest wel heel veel respect voor die dressuurmutsen hoor. Ik vind het ontzettend knap dat ze in zon diepe dressuurstoel kunnen rijden, en dan die lange beugels, knap hoor dat ze daar dan toch nog met hun tenen bij kunnen
jollyjoker schreef:Talida: Misschien moet je van Schie in Zwaanshoek eens bellen. Is een ruitersportzaak die veel zadels heeft en goede passervice. Als je aangeeft wat je zoekt komt ze met een auto vol langs. Al onze zadels komen bij haar vandaan en nog nooit problemen gehad!
reeskees schreef:BT je kunt gewoon op de knop " verzenden" klikken, dan komt het ook wel in de postbus...En dan is het sneller bij scum
Biertabje schreef:reeskees schreef:BT je kunt gewoon op de knop " verzenden" klikken, dan komt het ook wel in de postbus...En dan is het sneller bij scum
als dat zou kunnen
Scum vindt je het ook goed als ik ze scan...en dan via mail verstuur, dan heb je ze al over 10 min
Biertabje schreef:jammer scum van de printeranders koop je ff een nieuwe
MissM...ik denk het nietik kan nog steeds niet breien
maar volgens mij kan Lielle dat wel...toch Lielle?!
Biertabje schreef:balen andrea...hier is het mooi weer
nou ik ga nu op min fietsje naar stal, want de tandarts komt