Hha ik heb een keer mijn telefoon opgenomen toen ik onder douche stond, niet slim en id RT BlonTTT, njha toen deed ie het ngo 5min en daarna niets meer. En netals Kimdepim terug naar de winkel en me weer BlonTTT voordoen, al mijn charmes in de strijd gegooit en netals of gedaan alsof ik natuurlijk van niets wist. Telefoon is opgestuurd en ik kreeg een nieuwe. Maargoed als het met föhnen ook lukt zou ik voor die optie gaan
Chantal: ik ben er inderdaad ook voor om je nu even een paar dagen niet te veel te focussen op het halthouden en van het weekend weer te proberen Mocht dit niet lukken, ik heb ook ervaring met zulke paarden. op het moment dat ze de kop er uit willen steken een schop verkopen. En steeds weer opnieuw proberen met dezelfde reacties wanneer het mis ging. Bij mijn niverma en martino ging het lichtje branden!
RT: is dat die Oeterma uit dezelfde stam als niverma? Waar Gomir het over had. Mag ik de volledige afstamming eens weten. ik zal aan de eigenaar van Niverma de papieren eens vragen. Ben ik op zich best benieuwd na.r uit steken een schop verkopen en doorrijden. En zo steeds weer proberen. Bij mijn niverma en martino ging toen het lichtje wel branden haha!!
Gisteren mensen voor Prodeo geweest. Leuke mensen, meisje van 13. ik hoefde hem niet voor te rijden ze ging er meteen zelf op. En Prodeo gedroeg zich super!! De moeder heeft er ook nog op gereden en die had er meteen een vertrouwd gevoel op. Ze waren er helemaal weg van. Ze willen alleen klinische keuring. Voor vrijdag laten ze mij weten of ze er verder mee willen. Ik heb wel de eis dat Prodeo voor het NK niet weg mag. Heb ik er eigenlijk wel recht op om zulke eisen te stellen en hoe meot je dat regelen wanneer de koop doorgaat. Hebben jullie misschien tips. Vrijdag komt er weer een koper, als dit niet doorgaat en ik wil het toch wel weten eigenlijk.
Margo: Op zich is zo'n afspraak prima mondeling te maken. Ze kunnen hem toch niet eerder komen halen dan dat jij ermee instemt. Als je dit gewoon van te voren even bespreekt dan lijkt me dat ze zich daarin goed kunnen vinden....voor hun ook alleen maar leuk als hun paardje het goed doet op het NK. Als ze heel erg ongeduldig zijn kun je misschien afspreken dat ze nog een paar keer komen rijden onder jouw begeleiding, kun je gelijk kijken of het een beetje klikt.
Als ze denkt dat ze er moeilijk over doen kun je het altijd even op papier zetten. Gewoon opschrijven dat Prodeo (met stamboeknummer ed) aan mevrouw X verkocht is voor een Y bedrag en dat hij op die datum wordt gebracht/gehaald en dat ze voor een bepaalde datum het geld betaald moeten hebben. Je kan dan alvast een voorschot/aanbetaling vragen, geeft voor beide partijen meer zekerheid. Je hebt zeker het recht om die eis te stellen....als ze er niet mee instemmen zoeken ze maar een ander paard!
Andrea: beterschap!
Chantal: ik ga met Simmie mee wat betreft het halthouden. In je gewone rijden moet je hem wellicht nog wat nageeflijk hebben dat hij ook in het halthouden van je hand af blijft.
de man zegt dat het paard geen chip heeft, fout van de arts!! paard is opnieuw aangekeken, bleek niks te zijn! maar het rapport is niet veranderd ?!?! heel raar! maar ik wete nu weer zijn da is en mocht hem bellen voor uitleg en tevens de oude fotos meenemen naar de nieuwe keuring(waarschijnlijk Emmeloord ) dus ik ga nu eerst zijn da bellen...
suc6 met al dat bellen rt l0ve; die eis kun je idd best stellen, jij mag weten tot wanneer je hem houdt, en zolang dat ook duidelijk is voor de koper lijkt me dat geen enkel probleem.. ben net uit school, zometeen maar eens gaan leren..
nou hij belde zelf net al(eigenaar) en had de da gebeld en even gevraagd. bleek dat de eigenaar meerdere 3 jarige daar heen had gehaald! had gekeurd, bleek de vos een chip te hebben. tja wat moest hij daarmee...da adviseerde om te opereren.. volgende dag heeft hij gekeken, maar bleek niks te zeggen! maar alle papieren werden opgestuurd, inclusief aantekening van dit ''foutje'' lekkere fout hoor!
maar ik bel toch even liever zelf! maar moet tot half 2 wachten
zucht... de kliniek mag geen informatie uitdelen over andermans paard, alleen als de eigenaar toestemming voor geeft! oke duidelijk! maja dat is zo'n trien die verder niks weet natuurlijk ik heb gemeld dat de eigenaar net heeft gebeld...waarschijnlijk met de da zelf! dat zou ze dus kortsluiten en mij over terug bellen... nou dan hoop ik maar dat ze het doen! want ik hoor het liever uit de mond van de arts dan datik allerlei papier krijg...
heb de foto's van Merel gezien, ziet er idd uit als een extra rondje waterbak Marieke, die fiets op jou 2e foto, volgens mij ging er iets niet helemaal goed met foto maken