Eerst even kijken hoe en wat over het stuk van 34 are dat vrij van pacht is, waar dat exact ligt. En aangezien er op die blok van 1ha 2 bordjes staan, en een deel hooiland is en een ander deel maïs, tegelijk informeren of ze ook apart te koop zijn en hoe het zit met de huidige pachter, of daar wat mee te regelen valt.Zou prachtig zijn, mocht ik erin slagen om op die manier binnenkort 1ha weiland in eigen bezit te hebben
Pittig detail: als de blok op 100m van mijn weide haalbaar is, dan ga ik op termijn azen op het stuk dat er nog tussenin ligt. Dat is ook ongeveer 1ha, en dan zou het idee van een eigen crossterrein wel een keer realistisch kunnen worden...

't Gaat er in 1 jaar 100 zijn denk ik.
Met de stalling, voer, DA, smid schommelde dat gaat toch al gauw naar +400 euro voor 1 paard. En de laatste maanden enorm veel DA-kosten. Allez operatie is duur enzo, dat zou duurder zijn. Maar voor al die verschillende dingen kon je toch al wa betalen/kopen... Kliniek voor zijn hoeven +400 euro, 2e keer kliniek 100 euro, hoefsmid 180 euro, DA-rekeningen van elk om en bij 200-300 euro, ...
Al moet ik eerlijk zijn, ik heb geen problemen om te prikken bij anderen maar of ik het bij mezelf zou kunnen? Kan ik toch ook niet zo direct op antwoorden hoor. 't is nu niet dat ik bang ben van naalden maar bij mezelf ben ik er toch geen held mee
Hoewel ik vaak genoeg complimenten gehad heb dat ik relatief pijnloos kan prikken, zelfs bij vaccins (in de spieren dus).

madelene
Mijn moeder was ook een workaholic, maar dan wel in loondienst. Nu is ze sinds juni vorig jaar op brugpensioen en daar ben ik eerlijk gezegd blij mee. Die stond ermee op en ging ermee slapen. Als ze had gekund, dan nam ze op vakantie haar laptop nog mee om van daaruit dingen te blijven regelen en opvolgen. Persoonlijk moet ik opletten dat ik niet dezelfde kant op ga, ik kan ook enorm opgaan in mijn werk.
, I do whatever I want.
, en ik ben nu ook niet van plan om nog 5 jaar thuis te wonen.
De keren dat hij "foert" heeft gezegd is de boel flink in het 100 gelopen en mag hij het nadien alsnog oplossen.