Precies Marijke. Sim, die hele jeugdclub was verdwaald bij het klimduin in Schoorl. Een vriendin werkte/woonde bij mij in het dorp, maar kwam uit het dorp van Noor. Omdat mijn verkering van 2 jaar gestrand was, had ze me lekker een weekendje mee genomen daar naar toe. Tja, toen kwam die domme bos/duinwandeling, en nu zijn we zo maar 35 jaar verder........
hahahahaha Texelse, heeft die domme boswandeling je toch nog iets opgeleverd
texelse
Geplaatst: 04-08-11 22:29
Jazeker!!! Mooi dat ik toen mee geweest ben hoor. Misschien moet Mootje ook in het bos gaan wandelen, met of zonder Bianca. Nee hoor meiden, je weet maar nooit waar je geluk ligt, en als je dat geluk een handje kan helpen door zo'n site te gebruiken heb je voor mij gelijk.
En nu duik ik met die boswandeling van toen de koffer in!! Truste
Sim
Geplaatst: 04-08-11 22:30
Op de een of andere manier zie ik Mo niet in het bos lopen... ook niet samen met Bianca.
texelse
Geplaatst: 04-08-11 22:30
Te paard mag ook hoor, maar dan wel ogen en oren open houden en de antenne ook goed gericht houden.
bianca1980
Geplaatst: 04-08-11 22:31
Ik ga echt geen collega uitzoeken. Ze zijn lekker genoeg, maar in een mannenwereld en best wel behoorlijk klein wereldje liever niet. Ook op plekken waar ik zelf veel kom kijk ik liever niet rond, zoals mijn sportschool enzo. Als het echt niet klikt met iemand wil ik wel gewoon naar mijn eigen ontspanningsdingen kunnen gaan. En uitgaan........mmhh...al mijn vrienden zijn idd al zo gesetteld met een kindje...bah.....die willen alleen maar van die suffe dingen doen.... Speeddaten is wel leuk, dat probeer ik nu weer eens een keer te gaan doen.
Sim, Waarom zie je mij niet in het bos lopen Texelse, Veel plezier in de koffer!
muts_marijke
Geplaatst: 04-08-11 22:34
Geert vraagt net waarom ik moet lachen dus ik vertel tegen Geert dat Bianca op zoek is naar een date... waarop Geert zegt wie is Bianca... oh die met die sportsokken.... NIET DOEN dus op je date want een kerel onthoud alleen je sport sokken
Geert vraagt net waarom ik moet lachen dus ik vertel tegen Geert dat Bianca op zoek is naar een date... waarop Geert zegt wie is Bianca... oh die met die sportsokken.... NIET DOEN dus op je date want een kerel onthoud alleen je sport sokken
WHAAAAHAAAHAAA! 1-0 voor Geert!!!
_Noor
Geplaatst: 04-08-11 22:46
Die Geert..
Ik heb weer wat gemist zie ik Mootje, mijn ex-schoonzusje heeft ook iemand van RP opgeduikeld en is inmiddels samenwonend én zwanger, dus pas maar op!
Heb mijn vriendje gewoon opgeduikeld in de kroeg overigens .