[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 18:46

Marijke, ik kan je de hand schudden! Ik heb ook helemaal niets met dit weer en krijg er giga hoofdpijn van! Kan je bij jullie op de onderlinge niet beide? eerst BB en dan B? En durf het haast niet te vragen, maar heb je toevallig nog gekeken naar de laarzen?
Noor, heel veel sterkte! Wat zal het een vermoeiende en zware dag zijn geweest!

Ik ben vandaag op wedstrijd geweest. Rondje B gesprongen en heerlijk foutloos. Uk pakte geweldig aan en heb zo fijn kunnen rijden! Heb geen barrage meer gereden, duurde allemaal ontzettend lang en mama paste op Sem, maar ook zij moest nog wat boodschappen doen. Dus ben lekker naar huis gegaan. Er komen nog wel meer wedstrijden.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 18:54

Heey Jantine, ik heb gekeken :D Goed he... ;) Er is wel 41 W leverbaar. Heb alleen niet in de winkel gekeken of ze er ook echt liggen. Maar anders kan ik ze dinsdag nog voor je in bestelling zetten dan zijn ze er waarschijnlijk vrijdag ook. Ik denk ook dat ik BB en B ga doen. Iedereen mag namelijk 2 rondjes.
Ik heb ook al weer een paar hoofdpijnpillen op. Ik wil WINTER hahahaha of nou ja 15-20 graden met een zonnetje. Of -3 tot -5 met kraakhelder weer en een zonnetje. :D
Lekker man dat je zo fijn hebt gereden.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 18:57

Yeah!!!!
Jongste zit er weer op, en is richting de hindernissen om weer eens een paar sprongetjes te maken. Dit is na Chaam de eerste keer weer. *\o/*
Ze kwam net langs stappen op weg naar het land en ik vroeg "zit je lekker"? En het antwoord was "Heeeeeeeerlijk". Als moeder weet ik dan dat ze weer bijna helemaal de oude is, en ben ik rondom gelukkig!! :o

Sorry voor deze egopost.........................

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 18:59

jeah!!! Lekker Texelse!!! *\o/* *\o/*

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:02

Texelse: ontzettend fijn! Al denk ik dat ik was gemist heb wat was er precies met haar aan de hand?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:05

Herlijk toch Texelse!!
Jantine: Super gereden dus!
Marijke:Gewoon lekker eerst BB en dan B. Gaat helemaal goedkomen.

Vindt het ook erg warm. Zeker als je 8 paarden gaat rijden in die hitte waarvan 4 midden op de dag. Geloof mij maar geen aanrader. :D Kom nu net van Trakkie af en die liep HEMELS!! Gekke beest doet de laatste tijd echt alles. Kon nu zo halve pirouettjes rijden, appuyementen gevolgd door wissels, zig-zag appuyementen met wissels ertussen en zelfs een beginnende serie :)) Alleen traavers blijft hij een hekel aan hebben, stomme geit.
Nu nog zo even Hetje rijden en dan zit de dag er weer op.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:12

Lau: klinkt goed :D ben ook met de arbeids pirouettes met ruby bezig, moet van instructrice wordt ze echt super fijn van :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:18

Evony schreef:
Texelse: ontzettend fijn! Al denk ik dat ik was gemist heb wat was er precies met haar aan de hand?

Na de dressuur in Chaam zei haar lijf "stik maar, ik stop ermee, zoek het maar uit", en was het over met de pret, en konden we inpakken en naar huis. Daarom moest ze EL en WB ook afzeggen. Ze is een paar jaar geleden langdurig ziek geweest door een bacteriële infectie, en we waren bang dat er toch nog zo'n vies beest achter gebleven was en dat die kop weer opgestoken had. Uit bloedtesten was gebleken dat dat niet het geval was, maar dat er wel een tekort aan vit.B12 was. Dat is nu bijgespoten, en wordt voorlopig nog steeds bijgespoten, maar daar is ze dus hard van opgeknapt. (in het kort, uitgebreide editie is pagina's lang, dus daar begin ik niet aan)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:19

Sanurie gefeliciteerd met de wps
Marijke zoals iedereen al zegt gewoon een rondje BB en dan B, kan je altijd nog kiezen. En die winter houd je maar. Ik vind dit te warm maar de voorspelling voor volgende week prima.
Tientjuh heeft fijn gesprongen
De jongste van Texelse zit weer op het paard
Lau 8 paarden is met dit weer heel veel. Top dat Trakkie het zo goed doet

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:19

Poeh best heftig! Maar ontzettend fijn dat het de betere kant op gaat!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:20

Zo is dat!! Ik heb net even staan kijken en ze sprongen samen weer lekker :D Nou maar hopen dat het goed blijft gaan.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:24

Klinkt heftig Texelse! Beetje wat ik vorig jaar had (8 weken op de bank (en ziekenhuis) gelegen met koorts, pijn, ontstekingen, leverwaarden sky high, uitslag, alles ontstoken (gewrichten organen) alleen nooit kunnen ontdekken wat ik precies had). Wordt je echt niet vorlijk van.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:28

Dat is wel heftig texelse, gelukkig gaat nu de goede kant weer op!!!
lau, dat zijn veel paarden, en dat heerlijk midden op de dag, mooi dat trakkie zo goed ging!!:D

Ik moet zo oppassen, heel geen zin in!!! Kan ik niet weg :(

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:44

Noor, fijn om te horen dat de dienst mooi was. Ik heb nog aan jullie gedacht vanmorgen.

*\o/* Wooeehooe Caro heeft een veulentje op stal!

Sussie, lastig altijd met de kleintjes. Ik was vroeger ook zo'n kind :P zelfs toen ik ouder was. Heel erg lastig om dat op te lossen.

Mistid heeft goed gereden. Gefeliciteerd met je 5e plek :)
Sanurie heeft slordig gereden, maar wel mooi een winstpunt te pakken!
Tien was foutloos! Netjes! Heb je wel je winstpunt als je de barage niet rijd?

Lau is flink aan de bak geweest en heeft 8x mogen zweten. Mij niet gezien met dit weer hoor! Volgens mij kun je me sowieso opvegen als ik 8 paarden zou moeten rijden op een dag...

Texelse heeft goed nieuws! Echt super om te horen!

MM dat vind ik altijd zo raar he. De BB bouwen ze echt laag en daardoor is de stap naar de B toch wel groot. Ik zou het zelf fijn vinden als de BB gewoon op 90cm staat, maar de meeste hindernissen zullen dat niet halen bij de cc's die ik heb gereden. Vooral de eerste BB die ik reed, volgens mij was hindernis 2 echt maar 60cm. Wij vlogen daar ook dwars doorheen :+

Vies mag zo ook nog even aan de bak en zijn brokjes eten op stal.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:48

Annetje, voor mij maken de winstpunten in de B niet uit, omdat ik normaal L rijd. ( overigens krijg je ze wel gewoon met een foutloze ronde en zonder barrage.)

Texelse, dat is geweldig!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:55

TEXELSE @ heerlijk om te horen dat ze dan nu weer opknapt, ben dan wel geen moeder maar kan me wel voorstellen dat je er blij van word.
LAU @ mag dat beest ook "iets" minder leuk vinden... _/-\o_ als die de rest goed doet..... :D Ik vind travers alleen wel mooiere oefening om te zien als die goed word uitgevoerd dan schouderbinnenwaarts of zo. Vind het zelf ook een mooie oefening om te rijden.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 19:58

Travers mogen ze wat mij betreft vandaag nog afschaffen!! Wat heb ik een hekel aan die oefening, vind 'm bloedlink en zie er het nut niet van in! :n

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:05

Wat een goed nieuws voor jullie Texelse!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:11

Bleeeh Ula was weer draakula... Piek overeind Geert en Ula op kop en Ula is langs zijn buik geschampt met der hoefijzer. En die stront eigenwijze lamzak rijd nog zonder cap... Ben net zoooo onwijs kwaad op hem geworden dat ik denk dat hij vanaf NU altijd met cap op rijd. :o }:)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:14

Super Texelse!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:21

Wat een fijn nieuws Texelse!
Marijke, heel gek, maar ik rijd de grootste draak bij ons thuis ook eigenlijk altijd zonder cap (bij huis dan, tijdens de htc lessen wordt dat niet getolereerd). Onze Ul is ook vierkant gestoord, vooral als de jonge koeien in de wei staan.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 20:50

Noor, wat fijn dat de dienst mooi was.

Caro, gefeliciteerd met je knappe veulen.

Texelse, wat fijn dat je jongste weer te paard zit en dat ze zich goed voelt.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 21:09

Na lange tijd weer ff aanwezig.

Noor: Fijn dat het een 'mooie' dienst was.
Caro: Gefeliciteerd met jullie veulen.

Wij wachten hier ook nog op ongeveer 7 of 8 merrie's die, of al uitgerekend zijn, of het deze week zijn.
Betekend dus elk uur kijken..

Texelse: Gelukkig gaat alles weer goed! :D

Hier een zeer druk persoon. Weinig thuis. Veel werken, veel les geven. Weinig tv of computer gezien.
Sorry :o

Vorig weekend mijn L2 debuut gehad met Winola.
187 en 186 en nog een keertje 5e.
Vanmiddag ook concours gehad met Winola.
Kreeg mooie punten :) 192 en 5e en 199 en 4e!!
Had Vyandra ook mee vorig weekend en dit weekend.
Daarmee ook nog een paar winstpunten gereden en prijs.
Hier dus een super tevreden persoon :).

Vind dressuurrijden steeds leuker worden :D :D

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 21:10

Ik heb kwik-out beugels aan Bo's zadel en een variant daarop aan las' zadel. Ik wil graag van de gekleurde beugels, in hert pastel lichtblauw, voor bij mijn cross set :D
Aaah San... supergaaaf :D !!
Caro: Gefeliciteerd met het veulen!!
Gefeliciteerd Mirthe met je prijsje!
Fijn dat de dienst mooi was, Noor.
Hihi grappig Mo! Ben je nu 'lekker' alles kwijt?
Netjes hoor Sanurie!
Ik vind het ook veel te warm marijke, tot een uur of tien 's ochtends en vanaf een uur of 6 's avonds wordt/is het wel lekker.
Mooi dat uk goed aanpakte Tientje!
Wat fijn Texelse!
Mooi dat trakkie zo lekker liep!

Corien (die geen internet heeft en daarom plaats ik haar verslagje :D ) en ik zijn vandaag zo ongeveer de hele dag in Wassenaar geweest.

Bo was voor het eerst mee officieel in de B. Eerste parcourtje foutloos met in de barage helaas een balkje (zonde, want op mijn stijlpunten was ik 2e geweest, nu zat ik net buiten de prijzen). Tweede parcour was hij wat moe, het was ook warm en lang wachten. Eerste fase bleven we wel foutloos, in de 2e hadden we op de op één na laatste sprong een gekke spring-ik-wel/spring-ik-niet sprong, waar bo'tje zo lief was om toch door te springen, maar dat leverder nog wel een balkje op.
Maar wel hartsikke tevreden over hem. Hij sprong, zeker het eerste parcourtje erg fijn :D

Corien heeft het helemaal top gedaan! Eerste parcour (2 fasen) was ze foutloos, beide fasen en daar had ze de 3e prijs. In het tweede parcour had ze een balkje, maar nog wel de 2e prijs in ontvangst mogen nemen.

Afbeelding
Afbeelding

Bo en jack vonden het in ieder geval heeel gezellig samen :z
Afbeelding

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 21:11

Super dames :)!!!
Ook mooie foto's !!!