Welcome back in black, Simmie

Ik sta op de reservelijst voor een dressuurwedstrijd 2 mei... Nu hopen dat ik er bij zit. Die dressuurwedstrijden zitten trouwens snel vol allemaal (ivm springen!).
Vanavond ga ik bijlezen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

..
..
. 
Dan krijg ik de sluitingen niet eens dicht
laat staan dat ze lang genoeg zijn om de pezen te beschermen. De gewone eskadrons passen ook niet, wel de hoge die eigenlijk voor de achterbenen zijn als ik die om zijn voorbenen doe en de eskadron allround. Maar ja, het dier is dan ook 1.80 en hij heeft best wel flinke benen en een flinke kop
Kost denk ik toch veel tijd, dat modden. Hoewel het me wel leuk lijkt!
Zeker als je er een aparte variant van wilt
Succes met je stuk afmaken!
.. Ik ga van de zomer naar Rome met een vriendin en ik ben al het een en het ander aan het opzoeken en ziet er echt zo leuk
... Toevallig heb ik net een blad gekocht, waar een heel artikel in staat over Rome, met allemaal leuke adresjes om te gaan eten, voor Welness, mooie hotels en adresjes waar je echt het een en ander moet bezichtigen, dus het begint wel helemaal te kriebelen
!!
Ben er gelukkig tweedehands en ongebruikt aangekomen. Zou echter wel voorzichtig zijn met zo gelijk dat erin hangen.