Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bianca, had Gerrit je te hard aangepakt
.
. Ul gaat met opstappen ervandoor, had iemand gezegd dat ik wel 20 rondjes had gegaloppeerd en niets eraan had gedaan tegen mijn moeder. Het was 3 kwart en ik deed er júíst wat aan.
.mistid schreef:Mooie foto's Karen!
Ja pw gym, 80 vragen![]()
Bianca, had Gerrit je te hard aangepakt
.
Volgens mij zijn ze niet zo blij met mij op de paarden clubles. Ul gaat met opstappen ervandoor, had iemand gezegd dat ik wel 20 rondjes had gegaloppeerd en niets eraan had gedaan tegen mijn moeder. Het was 3 kwart en ik deed er júíst wat aan.

Hij scheurde heel hard langs. Gelukkig stond ik ver weg met Vorstin, dus die reageerde er niet zo op. Op de terugweg reed ik op een lange laan, en hoorde ik weer een auto aankomen. Ik ging netjes in de berm stappen, met het idee hij neemt wel gas terug. Was het weer diezelfde vent
Er zat nu ook een aanhanger achter de auto. Hij scheurde echt heel hard dicht langs me, en dat aanhangertje maakte lawaai door de hobbels. Vorstin schrok en ging helemaal over de zeik, maar die vent reed gewoon door 
Ze staat nu lekker met haar verstand op nul op het land gelukkig 
Dit is ook mijn laatste week stage.