Die gooit gelijk alle dieren het huis uit

Gelukkig hebben we nog wel meer van dat soort prijzen van opa. (Hij heeft ook nog OS gezeild.) Maar dit was wel echt een bijzondere prijs.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.. Mijn ID had ik niet bij me, omdat ik met mijn ouders mee was en dus geen portemonne mee had. Moesten we helemaal terug rijden om mijn ID te halen. Ik voelde me echt ontzettend beledigd, ik wordt gewoon aangezien voor jonger dan 16, terwijl ik over een half jaar 18 wordt!!!

De witte hekjes (dit keer met bloemstuk) waren al een stuk minder eng. Bij de lange zijde was wel een enorme spiegel en de eerste keer dat ze daarlangs kwam schrok ze wel een beetje van zichzelf. Toen ik bij E af moest wenden en bij B waar mijn vader stond voorlezen weer aan moest draven ging ze alleen eerst stilstaan bij mijn vader. Mooi veilig plekje
Ging alweer een stuk beter als vorige week. Had voor de eerste proef 182 en voor de tweede proef 187

Maar je gevoel was goed en dat telt.
Hij liep vandaag weer erg goed, ben super tevreden. Hij sprong één keer weg omdat er net mensen de kantine in gingen en daar liep hij net naast .. maar ach dat kan gebeuren. Had 201 punten

Ingridje16 schreef:Wat een flut weer, ga zo even snel langs stal uitmesten.
Heeft ie vandaag ieder geval een schoon bed.
Als het droog word vanmiddag kan die nog wel even naar buiten en anders moet ie zich maar vermaken met z'n buurman vandaag.
Moet om 11 uur werken en ben eigelijk te laat
, pony bepaald hoe laat ze naar binnen gaan, die wil ik niet te lang in de zuigende prut hebben met zijn pees. Ze lopen minimaal 8 uur buiten. Zat er om 8.15 op en ben bijna 2 uur buiten wezen stappen, kreeg op het laatst net het eerste deel van de regen

.
. En daarna ga ik nog even naar de ouders van Wim, die zijn vandaag en morgen jarig
. Ik moet alleen nog even zien wat en wanneer ik ga eten
.. Dat pastte nog niet in mijn planning
.