Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
andrea16 schreef:Ik heb vorig jaar ook een foto bij hem af laten drukken, maar toen stonden ze met een kraam op de wedstrijd. Die heb ik nu niet gezienDie heeft ook een paar keer foto's van mij geschoten op concours, heb er 1 keer 1 laten afdrukken. Maar ze hebben helaas geen site kreeg ik toen te horen...
Canter schreef:Klinkt bekend Andrea! Ik heb de mijne toen opgelapt door hem te fohnen, daardoor krijg je aardig het laatste vocht ook weg. Echt geweldig wordt het waarschijnlijk niet meer, maar dan kun je hem nog wel even gebruiken.
chantal_cs schreef:Andrea --> Uit elkaar laten liggen, simkaart eruit, accu eruit, hoesje eraf als dat kan. En dan laten drogen. Die van mij maakte na een dag of 4 nog kortsluiting op de accu. Ik heb toen een nieuwe accu besteld en waarempel deed ie het weer! In het begin waren alle schermpjes nog wel onder water, maar naar verloop van tijd werd dat steeds beter en mn mobiel is nu weer helemaal de oude!
Beterschap trouwens, ik voelde me ook al niet lekker vandaag (gister ook al niet eigenlijk...) Krijg je met dit maffe weer hè!