Mootje, ik ben gehecht aan mijn vrijheid en de enige die me daar in mogen beperken zijn mijn paarden
de rest heeft zich aan te passen
Ik ben gewoon niet zo gecharmeerd van kinderen, zeker niet als ze nog niet zindelijk zijn en zelfstandig kunnen eten. 
Nudine herkent mijn auto al van verre sinds ik met voer kom
KJ ging nog even de showbink uithangen

Zitten best leuke gasten tussen
. Kogel is op de foto geweest en die was bijzonder goed. Daarna echo van de pees en banden. Ook die waren allemaal puntgaaf. Gal is een oude gal (toen ik nog bij een stal stond met Ferrose als 3 jarige waar ik kon kiezen verongelukken of in een loodzware longeerring longeren en 3x gekozen heb voor dat laatste en daar heeft ze gallen aan over gehouden, achteraf zou ik gekozen hebben voor kijken of ik net niet kon verongelukken maar ja dat is achteraf) en 1 van die gallen is nu nog wat dikker geworden, maar zonder een achterliggende medische reden dus ik mag gewoon verder want het is blijvend. Nog gevraagd of ik morgen gewoon naar springles mocht en dat was geen enkel probleem want medisch gezien was alles prima. Jammer dat het been wat opgelopen zal blijven maar gelukkig is er niks echts aan de hand.