Nou, mijn 'leidinggevende' gooit allerlei losse vlodders naar mij toe, maar zolang ik geen akkoord heb van andere afdelingen (zij moeten het betalen) ga ik daar niet mee beginnen. Verder kan hij zich maanden vermaken met zijn gmail en telefoon van de baas om naar huis te bellen en gesprekken te voeren die niet bestemd zijn voor het werk, maar zo ben ik niet... Ik wil gewoon wat te doen hebben en niet alles tot in den treure uitrekken zoals mijn afdelingsgenootjes doen
Is Bobo's been zo dik alsof het einschuss is, of bedoel je iets anders? Is het warm?
mistid
Geplaatst: 25-01-11 14:24
Hoihoi
Gefeliciteerd Jantine TG, jou heb ik idd ook al gesproken ja! Arme Bobo, hopen dat het meevalt Kim! Saai Mo, op het werk zijn en niets te doen hebben. Kan me voorstellen dat je daar wat flauw van wordt.
Mijn toets ging goed geloof ik! Nu maar weer leren...
kimdepim
Geplaatst: 25-01-11 14:25
Nee haha, maar meestal als je de hoef helemaal schoonmaakt dan kun je wel een plekje vinden die dan uitgesneden kan worden en schoongemaakt kan worden etc. Maar als het een hoefzweer is nu, dan zit het nog echt binnenin en is het niet te zien .
Ik heb gisteren de second opinion gehad van mijn pols. Was niet echt fijn nieuw. 16 februari heb ik een kijkoperatie. De chirurg wil namelijk zeker weten dat het is wat hij denkt dat het is, namelijk een gescheurde band in mijn handwortel. Als dat het is moet ik een erg zware operatie ondergaan met een revalidatietijd van 3 tot 6 maanden... Daar gaat mijn seizoen 2011... Zit er ff een beetje doorheen.
Mootje
Geplaatst: 25-01-11 14:28
Een hoefzweer kan er toch ook aan de bovenkant uitkomen? Ik zie dat ik weer meelezers heb Dat is balen, Marjan
kimdepim
Geplaatst: 25-01-11 14:30
Nee klopt. Daarom moeten we ook even met zo'n tang gaan kijken of dat ook gevoelig is. We hebben wel eens gehad dat we een hoef bij een paard schoonmaakte en dat je toen meteen al een plekje zag. Dus dan kon je het uitsnijden en schoonmaken. Maar dat is iig nu niet zo. Dus dan even op een andere manier erachter komen of het een zweer is .
Jeetje Marjan
Mootje: Gezellig toch . Dat kan trouwens inderdaad ook aan de bovenkant.
Jeetje Marjan dat is nogal wat zeg Mo, vind dat een handige functie! Zo kwam ik er laatst achter dat de moeder van een meisje die vroeger een vriendin van mij was, me ook nog steeds na leest. Want zij hebben niets met SGW en posten verder ook nog maar zelden op bokt.
Ik heb het ook niet zo druk, orders die ik in wil boeken worden tegen gehouden. Krijg er geen verzekering op. Dus nu maar aan het prutsen met facturen.
@ Marjan balen maar aan de andere kant dan weet je ook wat het is en kunnen zij er wat aan doen. @ Kim klinkt als einschuss. Hopelijk knapt hij snel weer op.
Ik heb ook weer een rustig dagje aan de telefoon. ik heb sinds vandaag 2 beeldschermen. Wat een luxe
Ik heb net tegen de leidinggevende van mijn leidinggevende gezegd dat ik mij verveel en dat mijn leidinggevende hiervan op de hoogte is
_Noor
Geplaatst: 25-01-11 15:42
Ik kan ook niet echt verder, ben iets kwijt ( ) en krijg bepaalde mensen niet te pakken... *zucht*
viefdepief
Geplaatst: 25-01-11 15:43
Lekker bezig Mootje!
Marjan: Wat een rot-nieuws..Hoop dat hij ernaast zit
Ik heb mezelf net op een nieuwe rijbroek getrakteerd (krijg je van hele dagen statistieken... ) Na een paar miskoopjes via Marktplaats maar gewoon een nieuwe, vond dat ik ook wel eens iets uit een echte winkel mocht hebben Bedacht me dat ik mijn Kingsland rijbroek alweer 5 jaar heb Woon er nog net niet in, en het is nog steeds een heerlijke rijbroek, dus het is (als het goed is, wist het type niet meer) weer dezelfde rijbroek geworden maar dan in een ander kleurtje