Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
floor01 schreef:Met mij gaat het inderdaad ook weer een stuk beter. Al zijn de huid en mijn spieren in mijn onderarm nog aardig gevoelig...
floor01 schreef:Ik had inderdaad gala. Gelukkig waren de wonden toen al mooi dicht, maar gevoelig waren ze wel. Dus af en toe heb ik wat mensen uitgescholden maar verder ging het goed. En na een paar 1,2,3 veel biertjes merk je er ook niet meer zoveel van. Het was in ieder geval erg gezellig. Het gala was afgekocht, dus op het einde was iedereen zat (ik ook...
). Er zijn weer heel wat roddels bijgekomen (en volgens mij ben ik zelf de grootste roddel...)
floor01 schreef:
Ik heb met een vriend van me gezoend en dat was een erg komische combi
Nickeltje schreef:Mijn anatomie kennis eigenlijk heel erg goed, het is immers mijn bijbaantje.
Waar ik meer moeite mee heb ik is kennis van medicijnen en dan vooral interacties enzo...
andrea16 schreef:Pfff, wat stom zeg Madelene![]()
Zie trouwens dat je in Vijlen woont, daar ben ik in het paasweekend geweest!
madelene schreef:andrea16 schreef:Pfff, wat stom zeg Madelene![]()
Zie trouwens dat je in Vijlen woont, daar ben ik in het paasweekend geweest!
wat leuk..ik ben van camping rozenhof op ongeveer het miden van de berg bij de vijlenerbossen (onder aan de berg heb je die ijskraam met dat oranje zeil waar het altijd idioot druk is)