op een gegeven moment zeiden Elise (een vriendin met wie ik mee was) en ik gewoon tegen zo'n verkoper dat we Spaans waren, dan konden we het geklets teminste niet meer verstaan

jeetje vervelend simmie..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
reddytobias schreef:gheghe, altijd de gene geloven die naast je zitoke niet altijd dan!
Lielle schreef:vervelend Sim, ik ben benieuwd wat Killea zondag doet. Overigens had Raimaer in een vergelijkbare situatie last van een ontstoken kies (en daar leek het helemaal niet op), dus houd zoiets ook een beetje in gedachten.
Lielle schreef:Sim, ik kwam erachter omdat ik de aanleuning niet echt fijn vond, ze begon te kantelen en ik dacht dat ze haken had. Bleek dus een flinke ontsteking te zijn.
Het feit dat ze vooral stopt op oxers zou me doen denken aan toch iets in de rug, maar als je dat allemaal hebt laten nakijken zou ik nu toch gewoon eens hard aanpakken. Ik zeg ook niet dat ik zeker weet dat het een medisch probleem is, maar ik heb me er zelf wel eens aardig in vergist. Ik ben erg benieuwd wat ze zondag doet.
gomir schreef:Dat staat ook op het visitekaartje ja![]()
Maar daar staat ook geen website op![]()
Weet niet of alle fotograven van hun waren? heb er een stuk of drie gezien volgens mij
gomir schreef:Wie weet had ze die klappen even nodig en gaat ze nu weer super
Simmie schreef:Dank je Margo. Ik geef ook niet op, maar het is best moeilijk op het moment.
En van die oefenparcoursen: dat is een goeie, die staan ook al in de planning (na Diepenheim, want daar ga ik het gewoon nog een keer proberen).
pietpiraat schreef:gomir -> ik ben er achter dat het Charles Kuiper Fotografie te Enschede is.
maar kan nog geen site vinden.