Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar toch weer beetje blijer na de fiasco van twee weken geleden...
nu goed, staat voor iedereen hetzelfde he, dus moeilijkheidsgraad was voor iedereen even hoog. Vond de 1 wel heel dicht op de startbox, zeker omdat je ook niet vanuit draf al de bocht mocht nemen...

.
leuk leuk. Ik heb enkele filmpjes zien passeren. het zag er erg leuk uit, maar ik denk niet voor mijn paard. zag dat alles nogal kort en snel na elkaar kwam. mijn paard heeft echt plaats nodig
ze liep echt goed. wel een vrij hoge hartslag(180-200) vond ik. het was ook de eerst keer volgende keer zal het mss al beter zijn. Zondag ga ik normaal als het weer mee zit gaan trainen naar minderhout
Kwam inderdaad allemaal wel héél kort op elkaar. Snap dus ook niet dat sommigen op chrono konden rijden
de winnares van de laagste reeks bvb heeft echt gestapt voor de laatste hindernis. Soit. Geen supergoed gevoel dus. Buiten dan nog eens door de waterbak gegaan. Dat vond hij dan wel weer fantastisch, slaan met zijn voorbenen. Kletsnat was hij. En in de inrijdpaddock nog een paar sprongetjes genomen om de spanning te laten afvloeien… Benieuwd hoe hij vandaag aanvoelt. Laat de échte wedstrijden dus maar komen
thans er zullen er veel wel op rekenen , zeker voor de occ reeksen!
.
Mijn vriend zit toch weer in het buitenland tot Pasen ongeveer.
maar ze was wel erg nerveus dus die hoge hartslag zal daar dan ook wel mee te maken hebben. de andere 2 min heb ik ze rustig laten galopperen.
maar de conditie moet wel echt goed zitten, anders start ik niet.